MuscleMeat

Hgh/aas

T3 verhoogd je schildklierwerking, dat kun je evt. in prep gebruiken. zou dat niet in normale kuur doen. ook is het troep, net als Clenbuterol.
Tren is niks mis mee en wordt nogal overdreven over gesproken. ligt ook aan de dosis btw. Test/Tren kun je mooie droge massa op pakken
Iemand die T3 en Clenbuterol de benaming 'troep' geeft maar met trenbolone 'niks mis' vindt in een topic van iemand die niet weet wat hij/zij aan het doen is zou eigenlijk geen adviserende rol moeten mogen spelen.

Je hebt momenteel best wat podcasts met dr smith. Ga die eens luisteren en bedenk daarna nog eens of je überhaupt wel aan de hgh wilt gaan. Mits je podium ambities hebt op hoog niveau zou ik er lekker van af blijven.

Podcast van bv, real supps, Sportpoeder of pot-kast

Je hebt momenteel best wat podcasts met dr smith. Ga die eens luisteren en bedenk daarna nog eens of je überhaupt wel aan de hgh wilt gaan. Mits je podium ambities hebt op hoog niveau zou ik er lekker van af blijven.

maar ik wil niet ouder worden 🤪

Wat zegt ‘ie dan over hgh, in een notendop?

Dat het alleen de moeite waard is je levensduur te verkorten mits je in de olie en zelfbruiner je billetjes spreidt op een podium terwijl je een stringetje met glitters draagt in de hoop een plastieken beker te winnen, anders niet.

Dit terwijl de medespelers in de podcast bestaan uit ja-knikkende heerschappen die na een show 40 kg aankomen en nog altijd onder de 12% vet staan.

Het ging over je celdeling. Je kan een bepaald aantal keer in je leven cellen delen, op een moment houdt dat op en met hgh versnel dat je dat proces aanzienlijk. Hij raad het af, zeker als je geen pro ambities hebt.

Ik heb hem ook weleens horen zeggen dat wanneer je dosering niet te hoog is voor een x aantal jaar het waarschijnlijk allemaal wel mee valt.

Neurologische schade van onder andere tren is kwalijker dan hgh op 3/4iu voor een x aantal jaren

• Haha
Waarderingen: GruX
Gedeeltelijk met je eens. Maar ik werd er echt een egoïstische kl***zak van…

Maar kwa massa een ontzettend goed middel. Nog nooit zo hard gestaan als toen, maar ellende die er van kwam was het voor mij niet meer waard ;-)
Het kostte me bijna mijn huwelijk de laatste Tren kuur. Maar op lagere dosis werkt het ook goed, en vaak mildere sides.

• Like
Het kostte me bijna mijn huwelijk de laatste Tren kuur. Maar op lagere dosis werkt het ook goed, en vaak mildere sides.
Is natuurlijk per individu zo verschillend hoe men erop reageert. Maar wat jij typt klinkt wel heel bekend in de oren .
Hoge dosis ben ik een smerig varken met glucose problemen.
Huidige kom ik niet boven de 200 mg en dat gaat helemaal prima .

Is natuurlijk per individu zo verschillend hoe men erop reageert. Maar wat jij typt klinkt wel heel bekend in de oren .
Hoge dosis ben ik een smerig varken met glucose problemen.
Huidige kom ik niet boven de 200 mg en dat gaat helemaal prima .
Maar een smerig varken, in de zin van?
Aggressief? Arrogant?

• Like
Terug
Naar boven