XXL Nutrition

HGH besteld ==> bericht sorteercentrum -btw of invoerheffing betalen??

PCT

Master
Elite Member
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Beste DBB'ers,

Heb HGH van hygetropin.cn besteld en nu krijg ik een brief van postnl dat het pakketje
in het inklaringsproces is terechtgekomen.
Ik moet nu een duidelijke omschrijving en een waarde opgeven omdat zij de inhoud en de waarde
niet kunnen bepalen om te kijken of er BTW en/of invoerheffingen betaald moeten worden.

Heb al eerder HGH besteld maar dit nog niet meegemaakt.

Iemand die dit heeft meegemaakt en wat te doen?

Gr. PCT

Hebben ze het pakketje niet geopend dan?

Als ze dat doen ben je je gear toch sowieso kwijt?

Wat spul voor je oldtimer motorfiets ofzo?:dunno: Ze geven zelf al aan dat ze de waarde niet kunnen bepalen dus ze kijken er niet in blijkbaar. Gebruik is niet strafbaar in ons land dus als het geen 100 kitjes zijn....

Zou eerst even een mailtje naar hygetropin sturen om te vragen wat voor documentatie ze meesturen en wat er op het label op het pakket staat, voor geval ze het pakketje openen. Als jij zegt motorolie en op het label staat iets van supplements kom je er sowieso niet mee weg.

Aan de hand daarvan een smoesje bedenken. Bij voorkeur iets wat ook in vials hoort te zitten, maar dan niet illegaal, vitb12 ofzo.
Als je er toch nog gezeik mee krijgt kun je altijd nog zeggen dat er iets verkeerds geleverd is, want dat je toch echt vitb12 had besteld.

• Topic Starter Topic Starter
Zou eerst even een mailtje naar hygetropin sturen om te vragen wat voor documentatie ze meesturen en wat er op het label op het pakket staat, voor geval ze het pakketje openen. Als jij zegt motorolie en op het label staat iets van supplements kom je er sowieso niet mee weg.

Aan de hand daarvan een smoesje bedenken. Bij voorkeur iets wat ook in vials hoort te zitten, maar dan niet illegaal, vitb12 ofzo.
Als je er toch nog gezeik mee krijgt kun je altijd nog zeggen dat er iets verkeerds geleverd is, want dat je toch echt vitb12 had besteld.
Bedankt Daster,

Heb net een mail gestuurd naar hyge.cn
Afwachten maar.....

Gewoon zeggen dat het een zonnebril is van 10 usd.
Zelf meerdere keren gehad met kleding etc zelfde brief.
Dit is duidelijke brief dat je pakketje niet geopend is.

Dit is een standaard bericht wat je krijgt bij een pakketje buiten de EU. Je pakket wordt niet geopent, maar je moet invoerrechten betalen. Ik kreeg het ook toen ik een keer een IP-camera uit China bestelde. Ze hebben je pakketje geselecteerd. Ik moest een factuur van mijn bestelling opsturen en vervolgens invoerrechten betalen. Het pakketje kwam ongeopend aan bij mij. Ik zou dus een valse factuur opsturen..

Dit is een standaard bericht wat je krijgt bij een pakketje buiten de EU. Je pakket wordt niet geopent, maar je moet invoerrechten betalen. Ik kreeg het ook toen ik een keer een IP-camera uit China bestelde. Ze hebben je pakketje geselecteerd. Ik moest een factuur van mijn bestelling opsturen en vervolgens invoerrechten betalen. Het pakketje kwam ongeopend aan bij mij. Ik zou dus een valse factuur opsturen..
Daar zou ik mee uitkijken, dat is valsheid in geschrifte...

Als bericht van je leverancier....zij kunnen denk ik het meest betrouwbaar iets van een factuur maken. En in elk geval kan jij dan een smoes maken die klopt met wat er op de papieren staat.

Ja vooral "afwachten" hahahaha. Die gasten kan jeje soms echt afschrieten.

Ik heb bericht gekregen van Hyge.cn; Om de douane te misleiden zou ik moeten zeggen dat er melanotan in zit. Heb even ge"googled" en dat is een soort van bruiningsmiddel dat in dezelfde vialtjes zit.
Ze zeggen wel eerlijk dat als het pakketje wordt opengemaakt ze erachter komen wat er daadwerkelijk inzit.

Zit alleen nog even met wat ik opgeef;
- van een bedrijf maar dan moet ik factuur meesturen:(
- van een kennis maar dan heb ik het idee dat ze het gaan openmaken:mad:

In beide gevallen moet ik een bedrag doorgeven.

Suggesties?

overigens bedankt voor het tot zover meedenken

Gewoon bedrag doorgeven en aangeven dat er hgh in zit. Als dit onder de 150euro is dacht ik dat er geen invoerkosten betaald moeten worden.

Als er een factuur in zit het echte bedrag opgeven en de kosten gewoon betalen. Dus dan zit je altijd safe moesten ze het open maken.

Je kan opgeven dat er wat anders in zit, maar is altijd een risico.

Gewoon bedrag doorgeven en aangeven dat er hgh in zit. Als dit onder de 150euro is dacht ik dat er geen invoerkosten betaald moeten worden.

Als er een factuur in zit het echte bedrag opgeven en de kosten gewoon betalen. Dus dan zit je altijd safe moesten ze het open maken.

Je kan opgeven dat er wat anders in zit, maar is altijd een risico.

Heb al berichten gekregen dat zodra ze weten dat er HGH in zit ze het meteen vernietigen, ook hyge.cn zelf heeft me dat gemaild.
Misschien niet de beste optie dan!?

Heb al berichten gekregen dat zodra ze weten dat er HGH in zit ze het meteen vernietigen, ook hyge.cn zelf heeft me dat gemaild.
Misschien niet de beste optie dan!?

Niet de beste optie dan idd ;) Dan zou ik het voorstel van hyge.cn proberen.

Volgens mij heeft hyge jou bij hun eerste email verteld dat ze leveringsgarantie bieden, toch?

Volgens mij heeft hyge jou bij hun eerste email verteld dat ze leveringsgarantie bieden, toch?

Dit staat op de site;
We offer a 100% guarantee that if your parcel doesn't arrive, we will send you a second parcel at no charge:rolleyes:

In de mail heb ik even gekeken maar kon het niet zo snel terugvinden.

Dit staat op de site; We offer a 100 guarantee that if your parcel doesn't arrive, we will send you a second parcel at no charge:rolleyes: In de mail heb ik even gekeken maar kon het niet zo snel terugvinden.
Doen ze dat vanuit China dan? Ik dacht dat alleen hygetropin.nl dat deed. Die importeert het zelf bij .cn vandaan maar levert hier in NL gewoon.

Zoek het na, ik heb met melanotan en enkele ander peptiden een brief gehad van illegale geneesmiddelen en daar viel toen mijn hele bestelling onder. Die is vernietigd zonder boete.

Het verstandigste wat je kan doen is zeggen dat je geen pakje verwacht en je verliezen nemen.

Terug
Naar boven