MuscleMeat

HGH Bluetops Kuurtje

PKboy

Cool Novice
Waardering
0
beste bbers

ik ben 26 jaar 92kg @ 12% BF 174 Cm train +- 6 jaar

ik heb hier een hele tijd over na gedacht en ingelezen en heb besloten om vanaf 1 maart
met creatine only kuurtje te startten Voor 30 weken . Me doel is een klein beetje vvm er bij pakken en wat droger worden.

Laatst bewerkt:
Ik zou T4 nemen, gaat beter samen met HGH.
Ik zit nu op dag 35 met 5 iu HGH blue tops per dag en 1000mg test per week.
T4 op 100mcg per dag (1tab)

HGH only kan wel, al zal het een stuk langer duren voordat je er voordeel van hebt.

Ik zit nu in week 18 HGH /test/ganabol (ga totaal voor ongeveer 26 weken). HGH only zal niet veel doen vrees ik. De combi met AAS is een ander verhaal.
Evengoed succes natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
wat kan ik er ongeveer van verwachten in pure VVM in 30 weken

Als je echt heel gevoelig bent voor haar verlies zou ik op zn minst IGF1 en/of slin erbij pakken want het is best zonde op GH stand alone te gebruiken.
Of gewoon kop kaal en test erbij pakken :)

zou ik er wel bij kunnen pakken :) .

Laatst bewerkt:
Ff voor de zekerheid een vraag:

Je eerste kuur is dan dus.. HGH, slin en t3/4?

Is wel een verschil van 4 weken havoc en en HGH slin en thyroids.

Wat moet je nou met HGH. Je huidige spiercellen zijn nog niet eens volledig benut, hyperplasie is nog lang geen noodzaak.

HGH only is op die leeftijd echt z'n geld niet waard.

stukje uit eerste post daarom overweeg ik crea

Laatst bewerkt:
Ik heb 8maanden op 5iu jins only gezeten en ben erdoor van 11 naar 5% gegaan en ook wat haren teruggekregen :-)..maar voor vetverbranding kan je t beste op 1,5iu zitten en langere periode doen..hgh blijft erna nog wat doorwerken(bij mij nog 4a5maanden doorgewerkt door verhoogt metabolisme)en of je nu veel op kortere periode zet of t wat uitrekt op lage dosis denk dat t effect hetzelfde is alleen wat gezonder

ps was men geld wel waard,de spieren die ik ervan heb,blijve toch wat langer(heb nu al 8maand nix meer gebruikt)en een jaar en half geen as meer..had beter wel wat minder gebruikt..maar kracht op gh only geen klote

even een rare vraag hoe oud is pkboy??

Zou er zeker een jaartje voor uittrekken

ik heb vorig jaar me eerste kuur gedaan 4weke Havoc (hele lichte androgeen)Wat me Hairloss heel erg versnelde .

Gebruik je al Finasteride? Dit is een medicijn welke je DHT levels onderdrukt. DHT is de oorzaak (in veel gevallen) van mannelijke kaalheid (
Alopecia androgenetica). Je kunt Finasteride (Propecia/Proscar/of een generiek merk) via een recept van je huisarts krijgen. Huisartsen mogen het sinds een paar jaar voorschrijven voor mannelijke kaalheid. De meeste verzekeringen vergoeden het niet (kost je ongeveer 100,- per jaar). In veel gevallen kun je het via een telefonisch consult met je huisarts regelen!

Door het gebruik van bepaalde steroide (bijna alle???) gaan je DHT levels omhoog!

In ieder geval veel succes met je HGH kuurtje :thumb:

Gebruik je al Finasteride? Dit is een medicijn welke je DHT levels onderdrukt. DHT is de oorzaak (in veel gevallen) van mannelijke kaalheid (
Alopecia androgenetica). Je kunt Finasteride (Propecia/Proscar/of een generiek merk) via een recept van je huisarts krijgen. Huisartsen mogen het sinds een paar jaar voorschrijven voor mannelijke kaalheid. De meeste verzekeringen vergoeden het niet (kost je ongeveer 100,- per jaar). In veel gevallen kun je het via een telefonisch consult met je huisarts regelen!

Door het gebruik van bepaalde steroide (bijna alle???) gaan je DHT levels omhoog!

In ieder geval veel succes met je HGH kuurtje :thumb:

Maar als je die DHT blokkeerd heeft het dan alleen geen invloed op je kapsel ? Of moet ik ook denken aan libido en spieren die niet echt gaan groeien ?

hey Tnx

Laatst bewerkt:
neem finasterid in off en dutasterid in on tijden ... sinds 2 jaren .en heb nog prima haren .
finasterid is te mild tijden een flinke kuur.

Maar als je die DHT blokkeerd heeft het dan alleen geen invloed op je kapsel ? Of moet ik ook denken aan libido en spieren die niet echt gaan groeien ?

Interessant stukje:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ken de bron niet! Dus betwijfel de wetenschappelijke waarde, maar wel iets om over na te denken.... Dan toch maar kaal scheren en aan de testosteron :laugh:

DHT heeft geen invloed op de spiermassa maar wel op het leveren van activiteit van de spieren... deze activiteit heb je toch nodig om spiermassa te kweken? En Fina kan lijden tot gyno? wtf? Ik gebruik al 5 jaar fina (1mg ED) heb nergens last van!!!!

Terug
Naar boven