MuscleMeat

HGH carpaal tunnel syndroom HELP

• Topic Starter Topic Starter
Toch weel, in mijn topic groeihormoon staat alle info.

Het vervrouwlijkt de werking van de lever (enzymen) in werking. Het zorgt voor een actievere werking van prolactine, wat dan weer de oestrogeenreceptor gevoeliger maakt.

En het verlaagt altijd testosteron.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 13:46 ----------

Sexually Dimorphic Regulation of Hepatic Isoforms of Human Cytochrome P450 by Growth Hormone
http://jpet.aspetjournals.org/content/316/1/87.full.pdf

Sex-specific, Growth Hormone-regulated Transcription of the cytochrome P450 2C11 and 2C12 genes.
[Link niet meer beschikbaar]

Modified expression of cytochrome P450 mRNAs by growth hormone in mouse liver
[Link niet meer beschikbaar]

Gender differences in drug metabolism regulated by growthhormone
http://www.sciencedirect.com/science...57272594000565

Binding GH to prolactine receptor.
http://www.drugbank.ca/drugs/DB00052

Prolactin- and testosterone-induced inhibition of LH secretion after orchidectomy: role of preoptic and tuberoinfundibular γ-aminobutyric acidergic neurones
http://joe.endocrinology-journals.org/content/143/1/165

Effects of Growth Hormone on Insulin Action in Man: Mechanisms of Insulin Resistance, Impaired Suppression of Glucose Production, and Impaired Stimulation of Glucose Utilization
http://diabetes.diabetesjournals.org/content/31/8/663

GEIL
Zou best voor een dag een vrouw willen zijn :p hahaha

Hoorde van Bryce op dit forum dat sinds hij aan de HGH zit hij begint te merken dat hij een G-spot in zijn poepen-shafte begint te ontwikkelen.
Ongeveer op 5cm diepte achter de kringspier.

Toch weel, in mijn topic groeihormoon staat alle info.

Het vervrouwlijkt de werking van de lever (enzymen) in werking. Het zorgt voor een actievere werking van prolactine, wat dan weer de oestrogeenreceptor gevoeliger maakt.

Het was verwarrend dat je het pulse verschil erbij haalde, ik dacht dat het je daar om ging.

Wbt prolactine. Je kan dan net zo goed van bijna alle AAS zeggen dat het vervrouwelijkt want de meeste producten verhogen oestrogeen en/of prolactine.

Mijn oorspronkelijk punt was dat je met 1,5iu voor massa doeleinden vrijwel niks gaat opbouwen.
Net zoals een kuurtje van 250 test en 200 primo niet erg veel zal doen.
Ik weet dat jij heel erg van de less is more bent, maar als ik de fotos in het log van hope2gain bekijk zie ik vrijwel geen verschil tussen de voor en na fotos.

IMO kan je het beste 1+ gram AAS en 5+ iu hgh per dag zetten of gewoon lekker natural blijven trainen, anders onderdruk je je eigen axis voor niks.

Het is door die meerdere pulsen per dag dat er meer interactie met prolactine is en verandering van cytochroom P450 enzymen. Vrouwen hebben trouwens ook een hoger igf-1 gehalte.

Bij gebruik van aas heb je ook een androgene, dus mannelijke werking. Bij hgh only is er alleen test verlaging activatie van prolactine receptor en upregulatie van oestrogeenreceptor. Dus een klein verschil.

De verhouding met androgene werking is dus volledig uit balans, met als gevolg vervrouwlijking van het systeem.

Er is een verschil van 5kg bij hope2again (dit op 6 weken). Dit is zichtbaar op verschillende punten (oog en foto kan misleiden). Maar het doel is geleidelijk aan de massa op te bouwen, dus met verschillende kuren. Door het snelle herstel kan er sneller gekuurd worden.

1,5iu gaat op zichzelf maar een miniem effect hebben op spiermassa, maar moet dan ook icm test en eigenlijk insulne. Onderzoek toont aan dat de opname van glucose door de (spier)cellen wordt verminderd. Testosteron verhoogt wel insulinegevoeligheid en gaat deze negatieve effecten tegen. Dus hgh-test combi is voldoende, maar nodig.

Laatst bewerkt:
Gewicht zegt niet zoveel is mijn ervaring. Ik schommel al vrij lang rond de 125 kilo, maar tot nu blijven mijn spieren toenemen in volume. En het is niet zo dat ik veel droger ben geworden.
Ik kan het niet wetenschappelijk verklaren waarom, maar de ene kilo vvm is de andere kilo vvm niet.
In bro-science noemen ze het fenomeen muscle maturity, wat natuurlijk uit een grote duim gezogen is om het een naam te geven.

Ik heb een paar vragen. Ik zet zelf altijd mijn hele dosering (5iu) voor het slapen gaan omdat ik niet geloof dat als je zoveel iu zet dat je nog zelf wat aanmaakt en het dus het beste is om te nemen op een tijd wanneer je het zelf aan zou maken. Dit icm met een lowcarb maaltijd om te zorgen dat de bloed glucose spiegel niet te hoog oploopt. Je hebt het over meerdere pulsen per dag waardoor er meer intereactie met prolactine is en verandering van cytochroom P450 enzymen, maar wat als ik nu alles in 1 keer zet?

En als ik dan alles in 1 keer neem met een low carb maaltijd voor het slapen gaan zal dan alsnog mijn insuline gevoeligheid afnemen?

Gewicht zegt niet zoveel is mijn ervaring. Ik schommel al vrij lang rond de 125 kilo, maar tot nu blijven mijn spieren toenemen in volume. En het is niet zo dat ik veel droger ben geworden.
Ik kan het niet wetenschappelijk verklaren waarom, maar de ene kilo vvm is de andere kilo vvm niet.
In bro-science noemen ze het fenomeen muscle maturity, wat natuurlijk uit een grote duim gezogen is om het een naam te geven.

Ik heb een paar vragen. Ik zet zelf altijd mijn hele dosering (5iu) voor het slapen gaan omdat ik niet geloof dat als je zoveel iu zet dat je nog zelf wat aanmaakt en het dus het beste is om te nemen op een tijd wanneer je het zelf aan zou maken. Dit icm met een lowcarb maaltijd om te zorgen dat de bloed glucose spiegel niet te hoog oploopt. Je hebt het over meerdere pulsen per dag waardoor er meer intereactie met prolactine is en verandering van cytochroom P450 enzymen, maar wat als ik nu alles in 1 keer zet?

En als ik dan alles in 1 keer neem met een low carb maaltijd voor het slapen gaan zal dan alsnog mijn insuline gevoeligheid afnemen?

Gewicht zegt heel veel icm vet% (indien goed gemeten). Indien je vet% zakt of zelfde blijft icm stijging gewicht is spierwinst. Het max aan voch dat hij kan verliezen is 1kg, dit door het lage oestrogeen tijdens kuur.

Dus het is fysisch onmogelijk dat je zelfde gewicht blijft en toch winst in spiermassa hebt zonder verlies in vet of vocht. Of weegschaal is niet correct of vertmeting (met huidplooimeter?).

Gezien hgh vrij snel zijn werking heeft uitgeoefend (processen die het in in gang zet duren langen) kan het lichaam na een tijdje terug zelf aanmaken. 'S nachts is eigen productie vrij belangrijk. Maar ik kan mis zijn, te weinig onderzocht middel.

Lowcarb is in principe een goed idee.

Alles in een keer, dus zeer hoge dosis voor het lichaam, zorgt voor hogere interactie met prolactinereceptor en upregulatie van oestrogeen. En effect op je cytochroom P450 enzymen zijn dan extremer op dat punt. Dit gezien het vermoedelijk ook door de processen die langer blijven duren veranderd wordt.

Gezien dit punt zou voor het slapen in principe het veiligste zijn. Bij melatonine gebruik is er bij inname voor het slapen ook geen effect op testosteron tijdens en door de dag. Bij gebruik door de dag wel.

Aan de andere kant zou gebruik van hgh dan melatonine kunnen verlagen (en dus slaap beinvloeden), gezien de stijging van hgh snachts door melatonine kan komen. Maar dit moet ik eens verder onderzoeken de komende dagen.

Effects of Corticotropin-Releasing Factor and Growth Hormone-Releasing Factor on Sleep and Activity in Rats
http://www.karger.com/Article/Abstract/124489

Laatst bewerkt:
Ik ben het met je eens dat het niet mogelijk is om vvm bij te komen terwijl je op hetzelfde gewicht blijft en je vet/vocht gehalte hetzelfde blijft, maar zoals ik al zei de ene kilo vvm is de andere kilo vvm niet.
Ik ben van mening dat je spieren alsnog boller kunnen gaan staan door verandering van structuur.

Hier heb ik een foto van precies 1 jaar geleden toen ik 120 woog en paar een paar maanden terug toen ik 130 woog met flink wat vocht in mijn pens en gezicht.
Nu weeg ik weer 125 en is mijn vetpercentage vergelijkbaar met de eerste foto.

Zo zie je maar hoeveel verschil 5 kilo kan zijn

most-muscular-2.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Gisteravond voor het slapen 3,3 iu gezet. Eindelijk weer eens redelijk diep geslapen. Alleen wat tintelingen/verdoofd gevoel in linker hand. Rechter hand helemaal niks, terwijl bij die hand alle pijn zat.
Vandaag ook 2 vingers tintelingen. Vanavond zet ik niks en morgen weer 3,3. Ff kijken hoe dit verloopt en ga dan over naar 5on 2off.

Ik ben het met je eens dat het niet mogelijk is om vvm bij te komen terwijl je op hetzelfde gewicht blijft en je vet/vocht gehalte hetzelfde blijft, maar zoals ik al zei de ene kilo vvm is de andere kilo vvm niet.
Ik ben van mening dat je spieren alsnog boller kunnen gaan staan door verandering van structuur.

Hier heb ik een foto van precies 1 jaar geleden toen ik 120 woog en paar een paar maanden terug toen ik 130 woog met flink wat vocht in mijn pens en gezicht.
Nu weeg ik weer 125 en is mijn vetpercentage vergelijkbaar met de eerste foto.

Zo zie je maar hoeveel verschil 5 kilo kan zijn

Structuur van de spieren kan inderdaad veranderen en een voller uiterlijk geven. Dit is ook iets dat met de tijd komt.

Maar vvm is vmm, het is alleen een proces dat stap per stap verandering brengt in het uiterlijk van de spieren.

Terug
Naar boven