AndroidHealthClinic

HGH en AAS

david12

Competitive Bodybuilder
Waardering
57
Lengte
1m80
Massa
106kg
Vetpercentage
12%
zoals bekend is werkt HGH pas goed als je het 4 maanden of langer gebruikt, Voor het optimaal gebruik van HGH moet je er testo onder zetten (t4 en andere spullen laat ik er even buiten) wil het spieopbouwend werken.

Wil dit zeggen dat als je een HGH kuur neemt van laat ik zeggen 7 maanden (komt hier wel eens voorbij, en langer zelfs) dat men dan ook 7 maanden testo neemt.
Ik kan me voorstellen dat je eerst een maand start met HGH en dan pas testo zet, maar dan toch wil je de HGH echt laten werken zit je toch met een periode van 6 maanden testo zetten.

Ik kan eigenlijk nergens een goed schem vinden van langere HGH kuren, wie heeft een goed voobeeld van een dergelijke kuur. er zijn hier genoeg gebruikers die voor langere tijd
HGH gebruiken. Het lijkt mij namelijk niet zo dat zij constant aan de AAS zitten (ik er natuurlijk wel langs zitten)

PS ik gebruik HGH sinds half maart, en het werkt voor mij perfect
PS deze heb ik al eerder gesteld maar nog steeds heb ik hier geen antwood op gekregen

maar nee, je moet geen 6 maanden AS gebruiken. als je kuur van AS stopt neem je gewoon HGH door.
waarom vraag je een voorbeeld van een HGH kuur terwijl je zelf al 5 maanden bezig bent met HGH. ik veronderstel dat je toch al 5 maanden een idee hebt van wat je bezig bent. je zegt toch zelf dat de HGH goed werkt. wat is het probleem dan.

Stel dat je 6 maanden hgh gebruikt is het goed om tussenin een mooie kuur te plannen, maar niet 6 maanden :P Ja, of je zou een pro moeten zijn ofzo die hebben daar nog wel eens neiging naar :)

Na 2 of 3 maanden hgh een AAS kuur, en een thyroid erbij de gehele hgh tijd om de onderdrukking van je schildklier op te vangen.
Ook slin en igf hebben een synergie met HGH, dus altijd een mooie toevoeging.

Ik zie niet in waarom er bv niet 5 a 6 maanden aas gezet kan worden.

Als je serieus er tegen aan wil gaan dan zie ik daar het probleem ook niet van in.
Persoonlijk zou ik het zelf NIET doen maar daar heb ik mijn eigen redenen voor maar als je er flink tegen aan wil gaan en je niet vies bent van flink kuren en je kan alle motivatie opbrengen dan zou ik het zeker doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik zet zelf mijn HGH gewoon door heb 4 maanden AAS gezet, ben er dus nu mee gestopt, en neem de t4 op 200 door. Dit dusvolgens het plan wat ik vantevoren
Ik was alleen benieuwd hoe anderen ermee omgingen

Ik zet zelf mijn HGH gewoon door heb 4 maanden AAS gezet, ben er dus nu mee gestopt, en neem de t4 op 200 door. Dit dusvolgens het plan wat ik vantevoren
Ik was alleen benieuwd hoe anderen ermee omgingen

Kan je je AAS en HGH schema eens posten ? Dit interesseert me wel :)

HGH eerste maand 5 iu ed, vervolgens t/m nu 5 on 2 of ( 5iu)
test e 750mg ew
masteron 400 ew eerste 2 maanden ongeveer
winstrol (olie) 400 ew , vervolgens begonnen met waterbasis (geen succes geweest zie eerdere post
t4 laag begonnen, toen lange tijd op 300 mcg gezeten en nu 200 mcg (mede door ziekenhuisopname)

De aas heb ik bewust niet te hoog genomen, wilde qua gewicht iets omhoog en flink wat lager qua vet%, dit is me dus tot nu toe gelukt,huidige stats 98 kg met 8/9 % vet, gemeten met huidplooi.

trenbolone bewust eruit gelaten omdat ik hier zeer slecht tegen kan (gyno), zou anders een goede aanvulling zijn op de aas

Het belangrijkste aas bestanddeel was dus testo, dit, omdat dit ook uit onderzoeken blijkt

HGH eerste maand 5 iu ed, vervolgens t/m nu 5 on 2 of ( 5iu)
test e 750mg ew
masteron 400 ew eerste 2 maanden ongeveer
winstrol (olie) 400 ew , vervolgens begonnen met waterbasis (geen succes geweest zie eerdere post
t4 laag begonnen, toen lange tijd op 300 mcg gezeten en nu 200 mcg (mede door ziekenhuisopname)

De aas heb ik bewust niet te hoog genomen, wilde qua gewicht iets omhoog en flink wat lager qua vet%, dit is me dus tot nu toe gelukt,huidige stats 98 kg met 8/9 % vet, gemeten met huidplooi.

trenbolone bewust eruit gelaten omdat ik hier zeer slecht tegen kan (gyno), zou anders een goede aanvulling zijn op de aas

Het belangrijkste aas bestanddeel was dus testo, dit, omdat dit ook uit onderzoeken blijkt

Waar precies staat die post mbt winstrol op oliebasis(heb ik dat goed begrepen, dusniet op waterbasis?) ? interesseert mij wel...

net terug uit het ziekenhuis

Ik vind HGH ook wel lekker zonder AS eigenlijk..,

sth zonder aas lijkt me ook zonde....

het is maar wat je denkt nodig te hebben....

ja dat ook wel maar goed dan nog als je rondkijkt hier... 1000 mg test per week 1000 boldone 600 mg tren... ja dat 6 maanden gaat lastig worden...
4 primotjes zoals ik hou ik wel vol ghehge

dat van een speldenkussen had ik ook, en nu mijn benen geen optie meer zijn wordt dat in de toekomst nog een probleem

hoe is het nu met je been eigenlijk want was geen mooi gezicht....

Terug
Naar boven