XXL Nutrition

hgh / gyno

TellySavalaS

Advanced Bodybuilder
Waardering
37
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
ben al met iemand hierover in privegesprek, maar wil ook graag meningen van andere weten.

kan dit?
zo ja hoe?
wat pak je dr voor?
en welke dosering, en stop je met hgh?

• Topic Starter Topic Starter
Al een zwangerschapstest gedaan ?

edit, ff gegoogled, en das niet nodig denk ik, kwoon in Helmond, en heb geen suplier, kzit aan de bron.als die me ****ed , ****ed die iedereen.

en ik heb geen schijven ofzo, tis meer vet of vocht ofzo, kweet niet precies, ik kan massa voorbij de spieren vastpakken ineens zeg maar. en ik ben ooit geopereerd, zie me log.en dat kwam niet door aas btw.dat waren wel schijven.nu niet..snap er geen **** van.

Laatst bewerkt:
:D Misschien is je goedje HCG ipv HGH.

Dat zou die gyno evt. kunnen verklaren.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Je zegt GG, GG haalt zijn Hgh uit China, dus je zit niet op de bron.
Wellicht woont ie op de zeedijk Amsterdam.

[Link niet meer beschikbaar], eerst wel even lid worden

kzal morgen zn test halen maar lijkt me sterk, http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/hgh-bleutops-137191/

hij gebruikt het zelf ook..

en hoe verklaar ik de rest dan..dikke vingers tintelingen etc..

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

[Link niet meer beschikbaar], eerst wel even lid worden

Growth hormone treatment induces mammary gland hyperplasia in aging primates.

Developmental Endocrinology Branch, National Institute of Child Health and Human Development, Bethesda, Maryland 20892-1770, USA.

The decline of growth hormone (GH) and insulin-like growth factor I (IGF-I) production during aging has been likened to the decrease in gonadal steroids in menopause. The repletion of GH/IGF-I levels in aging individuals is suggested to restore the lean tissue anabolism characteristic of youth. In addition to anabolic effects on musculo-skeletal tissues, GH also stimulates mammary glandular growth in some species, although its effects on primate mammary growth remain unclear.

Some clinical observations implicate GH in human mammary growth, for example, gynecomastia occurs in some children treated with GH (ref. 6), and tall stature and acromegaly are associated with an increased incidence of breast cancer. To investigate the effects of GH/IGF-I augmentation on mammary tissue in a model relevant to aging humans, we treated aged female rhesus monkeys with GH, IGF-I, GH + IGF-I or saline diluent for 7 weeks. IGF-I treatment was associated with a twofold increase, GH with a three- to fourfold increase, and GH + IGF-I with a four'-to fivefold increase in mammary glandular size and epithelial proliferation index. These mitogenic effects were directly correlated with circulating GH and IGF-I levels, suggesting that either GH or its downstream effector IGF-I stimulates primate mammary epithelial proliferation.
PMID: 9334728 [PubMed - indexed for MEDLINE]

mn engels is niet zo goed dat ik dit compleet snap bro

Met bluetops heb je eigenlijk geen zekerheid, ook al heeft iemand anders goede resultaten.

Bluetops worden namelijk niet door een en hetzelfde bedrijf geproduceerd.

Verder lijkt het me ook sterk dat het H.C.G. is.
Wat is wil zeggen is, ga niet teveel af op je supplier of wat andere gebruikers berichten over bluetops.

Vaak weten deze suppliers zelf niet wat ze verkopen.
Suppliers moeten ook hun contactpersoon in het buitenland maar vertrouwen op wat ze claimen te verkopen.

und jetzt?

kep ooit echte gyno gehad, en dit is toch anders, kweenie precies maar het sucks wel.kan dik een cm na me spierweefsel "iets"vast pakken, links en rechts. als ik spier span is het bijna weg.

met vlagen

HGH doet alles groeien, ook gezwellen / bestaande gyno

Anti a nemen wat geen invloed heeft op je igf

und jetzt?

kep ooit echte gyno gehad, en dit is toch anders, kweenie precies maar het sucks wel.kan dik een cm na me spierweefsel "iets"vast pakken, links en rechts. als ik spier span is het bijna weg.

is dit wel rond je tepel, of bedoel je echt links en rechts van je borstspieren

ben al met iemand hierover in privegesprek, maar wil ook graag meningen van andere weten.

kan dit?
zo ja hoe?
wat pak je dr voor?
en welke dosering, en stop je met hgh?

ja, dit kan.. doch vrij uitzonderlijk voor zover ik begrijp.
hGH is een groeifactor, het laat dingen groeien ;) ook dingen die je niet wilt.
beste is om te stoppen bij angst voor gyno

TellySavalaS... Ik neem aan dat met verwijderen van je gyno ook de klieren zijn verwijderd? Bij mij wel. Bij gebruik van middelen (div) heb ik hetzelfde als jij.. Maar erna is het dan ook in 1 week weer vertrokken.. Ik ben zelfs al eens teruggegaan met mn klacht, toen zeiden ze dus: Zonder klieren geen t**ten he.......Het probleem is echter dat je niet meer in je armen kunt geprikt kunt worden voor de bloedwaarden, ze kloppen niet meer...

volgens mij was het puur vocht, begint nu vanzelf weg te trekken, zonder gebruik van enige antishizzle.

Terug
Naar boven