AndroidHealthClinic

hgh hypo?

vroemvroem

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
10%
hebben meerdere mensen last ong. 3 uur na hun hgh shot last van soort hypo verschijnselen?
trillen, zweten enz?

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

het is niet elke dag trouwens. verschillend zit nu op 5iu nu.

Ik zet 5iu pharma en heb er geen last van, misschien zit er ghrp in ?

Is normaal bij echte HGH.

Welke hgh zet je ?

• Topic Starter Topic Starter
ik zet nu van genesis. en dit was pas de 1e dag op 5iu

Heb jij er ook last van dan ? ik heb het alleen gehad bij kigtropin toen ik voor de lol 10iu zette.. later bleek dat het ghrp was.

Ik heb het bij Genotropin Pfizer. Tenminste, weet 95% zeker dat het daardoor komt aangezien ik verder niks veranderd heb. Hoeft lang niet bij iedereen voor te komen, maar bij enkele kan dat heel zeker gebeuren. Google maar eens.

Mijn vriendin heeft ook regelmatig een opkomende hypo sinds ze aan de gh zit.

Ik heb het bij Genotropin Pfizer. Tenminste, weet 95% zeker dat het daardoor komt aangezien ik verder niks veranderd heb. Hoeft lang niet bij iedereen voor te komen, maar bij enkele kan dat heel zeker gebeuren. Google maar eens.

Ja inderdaad, heb het wel al vaker gelezen. Ik heb er geen last van. Met insuline heb ik ook nog maar 1x hypo gehad en dat was een heel vage situatie.

12iu geprikt na het trainen was het volgens mij. (16uur) Vervolgens om 23uur gaan slapen.
En rond middernacht wakker geworden nat in het zweet en heel veel honger. Toen ik beneden aan het vreten was had ik pas door dat ik een hypo had. Waarschijnlijk in men vet geprikt inplaats van subq.
Ik heb er niet meteen een andere reden voor.

Ja ze traint ook als ik het goed heb, zelfs als ze niet traint is het voordelig voor een vrouw :P

Ik kijk naar zijn leeftijd en ga er niet vanuit dat hij een vrouw van 40 heeft die fysiek begint af te takelen en daarom hgh zet.

Weet dat oudere vrouwen dit vaker doen om 'jong' te blijven .

Ik kijk naar zijn leeftijd en ga er niet vanuit dat hij een vrouw van 40 heeft die fysiek begint af te takelen en daarom hgh zet.

Denk aan zwangerschap, lean blijven, verder hgh huid is altijd leuk :P

Heb het ook bijna elke dag... Zit op hyge

Af en toe blikje cola tussen door

• Topic Starter Topic Starter
Ja ze traint ook als ik het goed heb, zelfs als ze niet traint is het voordelig voor een vrouw :P

idd perfect lage dosis hgh voor een vrouw. Alleen niet teveel word het een juliette of een vivian hahaha moet je natuurlijk niet hebben

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

maar heb je er elke dag last van rob, of welk protocool volg jij? 5/7 ? 7/7?

Mijn vriendin/vrouw is 32 man ze is een kleine 9 jaar ouder .we hebben 2 kinderen ( een tweeling) me vrouwtje had wat striae op haar buik over gehouden van de zwangerschap ik moet zeggen dat dit al voor 80 procent minder is geworden , et zal nooit helemaal weg gaan maar je ziet er bijna niks meer van ..verder traint me vrouwtje ook ze squat zwaarder dan 50 procent van Dbb haha

En rob is dit blijvend? Ik bedoel zolang je hgh gebruikt?
Of verdwijnt het na een paar weken:)

Mijn vriendin/vrouw is 32 man ze is een kleine 9 jaar ouder .we hebben 2 kinderen ( een tweeling) me vrouwtje had wat striae op haar buik over gehouden van de zwangerschap ik moet zeggen dat dit al voor 80 procent minder is geworden , et zal nooit helemaal weg gaan maar je ziet er bijna niks meer van ..verder traint me vrouwtje ook ze squat zwaarder dan 50 procent van Dbb haha

Duidelijk.

Bij hoeveel IU heeft een vrouw baat bij hgh? 1IU?

Ik heb ook zware hypos gehad op hyge van .cn.
Lag bij mij volgens mij ook doordat ik rondom me injects carbs at.

Iedereen verklaarde me voor gek, topic bestaat nog wel ergens.

Trekt vanzelf weg na 2 weken ofzo. ff lager doseren, lichaam laten wennen, en dan weer opvoeren.

En sowieso geen carbs rondom je injects eten. (uur voor en uur na)

Terug
Naar boven