Fitness Seller

Eerste keer HGH Cycle

Bezoekers in dit topic

als je slechts 16 weken gaat doen en op dat punt goed wil staan , verdeel je 12 a 15iu over 3 injecties per dag. bij een dosis van 5iu voor 16 weken mist de GH zijn doel, en is het een dure vetverbrander. Dan doe je het beter een jaar aan een stuk. Insuline is een must als je echt voor extra spiermassa wil gaan bij het nemen van GH.
 
Na een langere tijd blasten/cruisen wil ik me nu ook eens gaan wagen aan HGH.
Op dit moment weeg ik zo'n 102kg, 10%.
Wil er droge massa opplakken en de mooie vasculaire 3d look van HGH krijgen icm met tren.
Alleen kom ik er niet helemaal uit wat voor doseringen AAS ik nu moet gaan pakken met HGH en op wat voor dosis HGH ik moet beginnen.
Ik wil een cycle van 16 weken doen. Eerder zei men altijd dat je minimaal een aantal maand op HGH moet zitten voordat je resultaat hebt. Zal de HGH effectief zijn voor 16 weken of is het geldverspilling?

Ik wil in ieder geval Tren in mijn cycle (Tren E/Tren Ace/Parabolan 1 van de tren soorten). En schijnt dat Bold ook erg lekker is om erbij te pakken. Is Bold de moeite waard of kan ik het er beter uitlaten en de tren verhogen of een ander middel erbij pakken ipv bold?

Ik dacht zelf aan zoiets als dit:

Week 1-16 50-75mcg T3

Week 1-4 2,5iu HGH ed (1 shot PWO)
Week 4-16 5iu HGH ed (2 shots 1x 2,5iu ochtend, 1x 2,5iu PWO)

Week 1-16 500mg Test E (2x 250mg pw)
Week 1-10 600mg Tren E (2x 300mg pw)
Week 11-16 ??
Week 1-16 750mg Bold (2x 375mg pw)

Ik kom er niet helemaal uit welke middelen en hoe ik het moet verdelen over de 16 weken.
Dus als je een lekker kuurvoorstel hebt laat het weten, ben erg benieuwd waar jullie mee komen.
Doel is dus droge massa pakken en super hard en droog worden.

Het 2e :)
 
Als je het puur voor de look, huid en vetverbrandende werking zou pakken voor een relatief korte tijd, hoeveel iu ug hgh zouden jullie dan aanraden en hoeveel als het hg is?

Sorry voor topic hijack :p
 
Als je het puur voor de look, huid en vetverbrandende werking zou pakken voor een relatief korte tijd, hoeveel iu ug hgh zouden jullie dan aanraden en hoeveel als het hg is?

Sorry voor topic hijack :p

Ben ik zelf ook wel benieuwd naar.
 
Ik ga denk ik beginnen op 2,5iu hgh de eerste 4 weken om te wennen en daarna blijf ik op 5iu zitten voor zolang ik er zin in heb. Wil dan 2,5iu sochtends zetten en de andere 2,5iu doe ik dan voor het slapen gaan.

Wil ook voor het eerst insuline erbij gaan gebruiken. Zijn er mensen die ervaring met insuline hebben en ervaring hebben betreft tijdstip van zetten pre workout of na het trainen? Wilde het zelf liever na het trainen doen ongeveer 15min. nadat ik klaar ben en begin met 4iu insuline.
Stats zijn nu ongeveer 101kg 10%.
Is er een bepaalde richtlijn hoeveel carbs je nodigt hebt bij bepaalde dosis insuline?

Heeft iemand een voorbeeld hoe de voeding eruit moet zien ongeveer na de injectie?
 
ik zou beginnen op 3.3iu 1 maand
en dan de 2de kit 5iu zo heb ik et zelf gedaan.
ik zou ook je test laag laag houden max 200mg.
en eve flink in de tren ace gaan daar ga ik zelf in ieder geval het beste op nu ik hgh doe.
geloof me je fysiek veranderd compleet
seperatie aders ronder en voll.
nou pak ik wel aardig wat tren ace
300mg eod.
 
Welk tijdstip pakken jullie de slin dan? Pre work out lijkt het me wel wat straks icm hgh.
 
ik zou beginnen op 3.3iu 1 maand
en dan de 2de kit 5iu zo heb ik et zelf gedaan.
ik zou ook je test laag laag houden max 200mg.
en eve flink in de tren ace gaan daar ga ik zelf in ieder geval het beste op nu ik hgh doe.
geloof me je fysiek veranderd compleet
seperatie aders ronder en voll.
nou pak ik wel aardig wat tren ace
300mg eod.
tren voor hoelang?
 
ik zou beginnen op 3.3iu 1 maand
en dan de 2de kit 5iu zo heb ik et zelf gedaan.
ik zou ook je test laag laag houden max 200mg.
en eve flink in de tren ace gaan daar ga ik zelf in ieder geval het beste op nu ik hgh doe.
geloof me je fysiek veranderd compleet
seperatie aders ronder en voll.
nou pak ik wel aardig wat tren ace
300mg eod.

Alley? of Geno
 
tren voor hoelang?
nu ga ik voor 15 weeken.
die 300 eod
raad ik niet aan ook trouwens
dit is na jaaren van blast en cruisen.
zat eerst op 1000mast e 1500 test e
maar daar knalt die tren ace 300 eod zwaar over heen.
tren ace + gh dr is niks beeters.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Wat kan je van 5iu verwachten voor een periode van laten we zeggen 6 maanden?
waarom maar 6 maanden?
denk niet dat je dr nog vanaf wil als je bent begonnen.
 
Vanaf Februari tot de zomer. Of ik er daarna mee doorga of stop zien we dan wel. Ik zou alles namelijk in een keer kopen denk ik, indien ik een goed merk kan vinden.

Kijk ff in het nieuwe topic van alley en de test resultaten. Schijnt een ruk merk te zijn nu.
 
HGH met Testerone bij krijg je toch ook flinke gains van?
 
Hoe meer iu hoe beter. Maar zou het minimaal op 4iu pakken. 2iu bij het opstaan en 2iu later op de dag
 
Back
Naar boven