AndroidHealthClinic

HGH kuurtje

Sammy_V zei:
Ik zou dit kuurtje willen doen.
Advies welkom.
week 1-12 : 100mg tren eod
week 1-12 : 200mg prop eod
week 1-12 : 600mg deca p/w
week 1-12 : 0.50 mcg arimidex ed
week 1-12 : 5iu HGH ma-vr
week 12-16 : 50mg clomid ed
HCG ?

ik zou 8 weken tren doen 75mg ed
ik zou de prop op 100mg ed doen
deca zou ik tot week 11 doen.
Hcg 2x per week 500iu de hele kuur of elke 4de week
van je kuur ma wo vrij 750iu hcg.
Volgens mij is 4iu voldoende.
Ik zou een standaard nakuur nemen, niet die van jou

vind het kuurtje zelf wel ok..zou alleen deca tot week 10 doen...hgh eerder/langer laten doortrekken...arimidex is in mg...

week 1-10 : 100mg tren eod
week 1-12 : 200mg prop eod
week 1-10 : 600mg deca p/w
week 1-12 : 0.50 mcg arimidex ed >
week 1-12 : 5iu HGH ma-vr
week 13-16 : 50mg clomid ed
week 13-16 : 20mg nolva ed

HCG vanaf week 6 tot 12 indien nodig. 500IU E4D

deca en tren eerder stoppen zal de PCT wat makkelijker te maken.

Ik vind de schema er pijnlijk uitzien, al die korte esters. Ik vraag me af waarom je dat verkiest boven de lange esters, je gebruikt immers ari.

Inderdaad Suat! En als je dan toch al 600mg Deca neemt, een lange ester AAS, waarom de rest dan niet?

En inderdaad zoals Hardagainers aangeeft eerder stoppen met de lange ester en overstappen op korte OF de nakuur 2,5 tot 3 weken na de laatste deca prik beginnen.

Suat zei:
Ik vind de schema er pijnlijk uitzien, al die korte esters. Ik vraag me af waarom je dat verkiest boven de lange esters, je gebruikt immers ari.

ik vind 12 weken gh toch echt wel te kort hierzo... sonde van je geld

hgh= min. 6 maanden
als je hier geen geld voor hebt dan zou ik voor lr3 gaan,dit is iets meer kost effectief.
-rodge

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de info jongens

Laatst bewerkt:
Sammy_V zei:
bedankt voor de info jongens , zal alles nog is overzien en hier en daar de veranderingen aanbrengen.
Met lange esters testo (sustanon...) krijg ik na de kuur heel veel acne , paar maanden geleden met prop van virormone , overdrive en winstrol tabs helemaal geen last.

Jij bent nu al de 2e die dat zegt, ik vind het bizar maargoed. Sustanon heeft zoals je wellicht weet 4 verschillende testosteronesters. Zowel kort als langwerkende. Wellicht dat je bloedwaarden daar zodanig instabiel werden dat dit heeft geleidt tot acne vorming op je lichaam.

Het is maar een gedachte, ik zou zeggen probeer test enanthaat uit, want ik zou echt niet begrijpen dat je het daar wel en van bijv testprop niet zou kunnen krijgen.

Verder lijkt me een min van 6mnd hgh gebruik ook niet echt waar, weet er niet veel over maar meen wel gelezen te hebben hier dat 4mnd gebruik ook ok was. Langer gebruiken zal je wel meer op kunnen leveren maar om dan gelijk voor het eerst heel lang te kuren...ja, dat is iets wat je zelf moet bepalen.

Suat zei:
Verder lijkt me een min van 6mnd hgh gebruik ook niet echt waar, weet er niet veel over maar meen wel gelezen te hebben hier dat 4mnd gebruik ook ok was. Langer gebruiken zal je wel meer op kunnen leveren maar om dan gelijk voor het eerst heel lang te kuren...ja, dat is iets wat je zelf moet bepalen.
4mnd schijnt opzich wel te kunnen maar zoals bv rodge al zegt begint de beauty pas bij 6+maanden te komen...

Terug
Naar boven