XXL Nutrition

HGH [Mactropin]

nzt250ml

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Beste heb HGH gekocht.
Ik heb de verificatie code gecheckt en het lijkt echt maar ik heb nog twijfels. Wat denken jullie is echt of nep als je naar fotos kijkt. (zeker die laatste 2 fotos)

20190108_153920.jpg

20190108_153940.jpg

20190108_154049.jpg

20190108_154116.jpg

Laatst bewerkt:
Van 1 inject van 10iu gaat jouw IGF 1 sowieso niet veel stijgen, dit is de weg van de lange adem.

ja dat heb ik al binnen ,maar het groeihormoon ligt mij dwars en of het subcutaan moet of intramusculair.. voor een bloedtest

Had je beter van te voren even goed uit moeten zoeken.. Zou het nog eens intramusculair proberen en dan de verschillen bekijken. Weten we hier meteen of het uitmaakt :)

vrijdag afspraakje maken bij huisarts en dan nog eens zien wat er verschil is tussen de 2 .

als er geen verschil op plakt op de 10,50resultaat behouden en gebruikn of ander zoeken ~? meningen ?
het is voor 10 maand ed de bedoeling met aas natuurlijk :D

Ik zou altijd igf test doen na week of 2 3 dezelfde dosis zetten, geeft veel beter beeld dan serum.

Piek zal persoonsgebonden zijn en dat ene vailtje kan toevallig minder bevatten dan de andere

ah tzou beter zijn dak hgh 20 dagen gebruik ed 5iu doe en na 20 dagen nog eens een test doe ~?

wat zijn de mimumum goede waardes ong voor goede igf waarde ?

Hgh altijd moeilijk om aan te komen(echte dan). Vaak feaks gehad helaas.
Blijft moeilijk

Terug
Naar boven