Fitness Seller

HGH op jongere leeftijd

Schwarzenegger2

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Enkele maanden terug was er een topic over GH gebruik op jongere leeftijd dat dit geen toegevoegde waarde zou hebben. Bij dit topic waren de meningen erg verdeelt.. Hoe denken jullie er nu over?

Of je nu 19,21 of 25 bent.. Je maakt toch néver aan wat te vergelijken is met 5 of 8 Iu HGH ?

laten we het zo zeggen de echt brede bb''ers in amerika pakken het wel op jongere leeftijd (onder andere)

Vind ik ook.

als je bv. 8 µ eod zou zetten heeft het wel een grote meerwaarde.

Tuurlijk heeft het enorm veel toegevoegde waarde, scheelt helemaal niet zo enorm veel met een volwassene van 30-40+ (max 1iu). Als je jonger bent maak je natuurlijk wel net iets meer GH aan...maar volgens mij zakt het na je 20e alweer. Meen dat je na je 20e ergens tussen de 0.5 tot 1.5iu per dag aanmaakt...en hoe ouder je wordt hoe minder je gaat aanmaken. Iemand van 50 maakt meen ik nog maar iets van 0.1-0.2iu per dag aan.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk heeft het enorm veel toegevoegde waarde, scheelt helemaal niet zo enorm veel met een volwassene van 30-40+ (max 1iu). Als je jonger bent maak je natuurlijk wel net iets meer GH aan...maar volgens mij zakt het na je 20e alweer. Meen dat je na je 20e ergens tussen de 0.5 tot 1.5iu per dag aanmaakt...en hoe ouder je wordt hoe minder je gaat aanmaken. Iemand van 50 maakt meen ik nog maar iets van 0.1-0.2iu per dag aan.

Dat klopt,daarom vind ik het ook bull wanneer ze afkomen met "Je bent veel te jong dit is weggesmeten geld,het is enkel een dure fatburner",is crap,het verschil is idd.heel minimaal om daarover te discussieren.

Ik denk zelfs na men kuur,gh te blijven gebruiken op 2µ ed 5/2,duur is het niet je komt 2 maand verder met een greenkitje.
Heeft tal van voordelen als je het alle dagen prikken niet ontziet.

• Topic Starter Topic Starter
Zo denk ik er nu ook over..

@Dimos Als je nu een tijd op 2IU/d zit, ga je dan weer op bijvoorbeeld 5iu/d tijdens een kuur of hoe pak je dat aan ?

Ja het enigste waar je goed op moet letten lijkt mij is dat je heel goed uitkijkt met je dosering op jonge leeftijd. Als je er vanaf jong aanzit, krijgt je lichaam heel lang met externe hgh te maken en zal en misschien meer gaan hechten aan de organen.
Maar dat lijkt me dus alleen als je niet goed doseert.

Als je het mij vraagt zitten de 16-17 jarige in de States, die op latere leeftijd op het Olympia podium zullen staan er gewoon al aan.

Pro-Bodybuilding wordt met de toenemende lijst van shizzle steeds meer een elitaire sport waarbij je als tiener een rijke vader of moeder moet hebben wil je echt kans hebben op doorbreken. :D

ik nam 4iu jin op mijn 19de, ikzelf zag geen verschil, maar men heeft het er nog steeds over dat ik die periode enorm vooruit ging!

Mss is een beetje off-topic, maar er is hier een gast in de buurt dat 19 jaar is, is wel breed, maar niet om te zeggen huge. Toch heeft die al zo'n buik zoals de pro's, helemaal uitgezet. Is dit van HGH of komt het door iets anders ?

Kan ook zijn door het vele eten..

Mss is een beetje off-topic, maar er is hier een gast in de buurt dat 19 jaar is, is wel breed, maar niet om te zeggen huge. Toch heeft die al zo'n buik zoals de pro's, helemaal uitgezet. Is dit van HGH of komt het door iets anders ?

Mijn train-maat heeft ook zo'n buik.. echt zo'n bolle buik, maar wel met 8 blokken eroverheen. Hij heeft vroeger 6 jaar een of andere vechtsport gedaan (van 12 jaar tot 18) ik vermoed dat het daardoor komt.. M'n vriendin heeft vroeger ook geturnd op niveau, ook op jonge leeftijd.. heeft ook een figuur om door een ringetje te halen terwijl ze alleen een beetje voetbalt. Maar goed, die vriend van me heeft dus 100% zeker geen hgh of igf gebruikt. Sommige mensen hebben trouwens van nature boven-liggende-blokjes.. Zag ooit eens op discovery dat hun buikvet onder de abs zit ipv erover.

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

@ Dareal 4IU ED of EOD? en voor hoelang ?

OK man, ik ben momenteel je logje aan het doorlezen. Interessante materie zo al die eerste pagina's.. heb straks even wat vragen maar die post ik wel in je log

misschien heeft hij een gh producerende tumor...heeft ie ook zo'n grote kaak en wenkbrauw bot? :P zie; Acromegalie

Terug
Naar boven