Fitness Seller

HGH Question:

IKKE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
6
Ik zit me nog steeds te verdiepen in hgh, voor binnenkort :D

Ik vraag me het volgende af:

Was zou in theorie effectiever zijn:

5 on 2 off @ 7 iu
of
7 on 0 off @ 5 iu

Het totaal is dus per week gezien het zelfde aantal iu.
Wat zijn de voor en nadelen van de 2 ?

Persoonlijk zou ik zeggen gewoon dagelijks 5IU, ook dus op je niet trainingsdagen. :)

goede vraag, zou je het antwoord niet kunnen geven ,maar zou het ook wel graag weten

• Topic Starter Topic Starter
Maar aagezien hgh past to zijn recht komt door het opbouwende effect op lange termijn, zouden deze verschillen dan niet echt uitmaken?

ik zou het ook op 5 IU houden..is meer als genoeg zeker voor een eerste keer.

Grt. Rico

Daar ging het effe niet om Rico :P

Het gaat om het verschil. Het is namelijk het zelfde totaal per week:D
Maar 5 iu was ook mijn idee voor binnenkort ja .

5?? ik dacht dat je 10 ging zetten met 100mcg IGF erbij

In de toekomst ja ooit :D

Ik denk dat ik hard genoeg ga 1e keer op 5 iu met igf-1 op 75 mcg.

Dan heeft het de keren daarna als je iets omhoog gaat iets meer effect.

Misschien een ideetje voor je :rolleyes:

IKKE zei:
Maar aagezien hgh past to zijn recht komt door het opbouwende effect op lange termijn, zouden deze verschillen dan niet echt uitmaken?

Hoelang zou je het dan moet gebruiken? voor een beetje effect
En dan continue de zelfde dosis van 5iu p/dag

Als je hgh lang gaat gebruiken schijnt het op den duur beter te zijn om 5 op en 2 af te gaan ivm met je eigen aanmaak.

Ikzelf zou gewoon kiezen voor 7/7.

Doe ik dus ook meestal maar heb wel eens dagen dat ik het zat ben om te prikken en dan sla ik gewoon een dagje over.

ik ga alvast sparen denk ik :D

Ik doe zoeizo een half jaar..
Maar misschien trek ik het gewoon door.

ja het schijnt als je erg lang aan de hgh gaat dat 5op 2 af dan wat beter is ....als je dan met hgh ophoudt schijnt je eigen hgh productie makkelijker op gang te komen...weet niet precies in detail..stond stukkie op ar.com zal zo wel ff kijke..greetz

De "new school" aanpak is om GH 1 dag on, 1 dag off te nemen maar wel voor langere periodes. Het probleem met GH is niet de eigen productie nadat je met GH bent gestopt. Je eigen productie komt binnen enkele dagen weer op gang. Problemen liggen veel meer in een sterk verminderde GH tolerantie in je lichaam. Dit leidt er toe dat de Gh die je produceert veel minder effectief is.
We hebben het dan wel over de gevolgen van GH kuren van 6 tot 12 maanden.

klaas zei:
ja het schijnt als je erg lang aan de hgh gaat dat 5op 2 af dan wat beter is ....als je dan met hgh ophoudt schijnt je eigen hgh productie makkelijker op gang te komen...weet niet precies in detail..stond stukkie op ar.com zal zo wel ff kijke..greetz

Elmo zei:
De "new school" aanpak is om GH 1 dag on, 1 dag off te nemen maar wel voor langere periodes. Het probleem met GH is niet de eigen productie nadat je met GH bent gestopt. Je eigen productie komt binnen enkele dagen weer op gang. Problemen liggen veel meer in een sterk verminderde GH tolerantie in je lichaam. Dit leidt er toe dat de Gh die je produceert veel minder effectief is.
We hebben het dan wel over de gevolgen van GH kuren van 6 tot 12 maanden.
pcies...dat bedoelde ik te zeggen...wist niet meer pcies wat ik gelezen had:)

Maar als je dat zou doen verhoog je dan wel de dosis op desbetreffende dagen,Elmo?

Elmo ik zie dat je me voor was op steroid.com forum :P

Maar veel amerikanen doen 5 on 2 off.
Is dit tegen de tolerantie of gewoon een geld kwestie.

Heb je nog meer info over de 1 on 1 off methode elmo?
Je moet dan wel dubbele dosis doen op die dag lees ik in je thread op steroid.com.

Laatst bewerkt:
Heeft 5 on 2 off perse een ander effect op de resultaten dan 7 on?

Terug
Naar boven