Fitness Seller

HGH Question:

Elmo zei:
De "new school" aanpak is om GH 1 dag on, 1 dag off te nemen maar wel voor langere periodes.

Beste Elmo, wat heeft dit met New School te maken?

iemand post een studie :The treatment of children with idiopathic short stature by daily injections of human GH (hGH) is followed after its withdrawal by a growth deceleration with normal serum GH and IGF-I levels.

En alle internetbodybuilders gaan gelijk deze methode toepassen..

Er zijn meerdere studies doe wel op krachtsporters zijn gedaan dus ik snap eigenlijk niet waarom je nou nog een theorie in de groep gooit..

Grt. Rico

Nou,deze jongen doet niet mee aan al die mooie theorie-en hoor! :rolleyes:

Ik doe lekker 7/7 want dat bevalt me prima en af en toe skip ik eens een dagje dus dat zit wel goed.

Er zijn inderdaad meerdere studies gedaan en de uitkomsten verschilden ook meer dan eens. New School wil niet zeggen dat het beter is dan Old School maar wel een aanpak die recentelijk heel veel steun krijgt.

En zolas je in deze thread zult zien zijn zullen mensen toch datgene doen wat ze zelf het beste achten. dan is het nooit verkeerd om ook eens vanuit een andere hoek te kijken.

dutch windmill zei:
Beste Elmo, wat heeft dit met New School te maken?

iemand post een studie :The treatment of children with idiopathic short stature by daily injections of human GH (hGH) is followed after its withdrawal by a growth deceleration with normal serum GH and IGF-I levels.

En alle internetbodybuilders gaan gelijk deze methode toepassen..

Er zijn meerdere studies doe wel op krachtsporters zijn gedaan dus ik snap eigenlijk niet waarom je nou nog een theorie in de groep gooit..

Grt. Rico

Terug
Naar boven