AndroidHealthClinic

HGH soorten

Tuigje is prima maat, maar jij krijgt een muilkorf over die grote kop van je!:p

Maar eh, ik denk dat jij gewoon ene keer pech hebt gehad met wat blue.
Over het algemeen zie ik toch goeie berichten erover.

dat klopt ook zeker wat de bleu,s betreft, maar ging me er meer om dat je op dit moment ECHT bijna iedereen hoort klagen over de bleu tops.
1 partijtje is bijv k*t en meteen gaat het als een vuurtje over het net en iedereen denkt meteen dat alle bleu,s slecht zijn pffff

Zou deze muilkorf me goed staan? :D:D:D
http://www.bdsmstore.com/productcart/pc/product186.asp

kleur vd bal mag imo wat feller

Ik vind t wel ok:cool:

voila ik heb het zelf kunnen lezen in het artsenhandboek over medicatie merken en prijzen van 2008 in Belgie, de goedkoopste GH in de apo staat tegen ****vr 30mg (90iu) en zelfs die prijs is niet eens standaard want dat is 'grote inkoop'.
het merk is vrijwel onbekend, nutropinaq

Laatst bewerkt door een moderator:
geen prijzen

np maar het zijn geen 4 (****) sterretjes het zijn er 3 (***)
:D

Ja er zijn verschillen bro, hoe ze aangemaakt zijn welke aa ze bevatten enz.
Als je echt jins vind zou ik deze nemen.
Hoef je minder eenheden te zetten dan vb GG bleu tops.

Of doe zoals ik, zaag rond de arts zijn oren tot hij je een voorschrift heeft: Dan heb je de cream van de cream...
Kost mij 50euro per maand meer dan hyge en heb ik echte norditropin.
Met nordi hoef ik zelfs geen T4 te nemen, vroeger hgh vertraagde mijn schildkier, nu draaft hij in het rood! schijt 6maal per dag nu

Myjector zou je hier misschien iets verder op in willen gaan? Als ik de bijsluiter lees van norditropin dan ken ik zien waar dit voor gebruikt word. Mijn vraag is dan ook voldoe jij aan de klachten die daarop zijn weergegeven? Want je kan natuurlijk op verschillende kanten dit bekijken, maar het komt er toch op neer dat de dokter je een GH onderzoek laat doen en word bloed afgenomen.. en cijfer's geven aan of dit telaag of goed is en waarop word bepaald of je er nu wel of niet voor in aanmerking komt.

Ik wou je hierin al benaderen in een PM, maar denk dat er wel meerdere mensen dit een heel intressant punt vinden, vandaar midden in het topic.
Als je deze vraag te prive vind hoef je hier natuurlijk niet op te reageren.;)

Mvg. Tick

^ beide kunnen voorkomen =

ofwel beland je bij een doc die safe wil spelen en je een bloedtest vraagt, ofwel beland je bij een doc die het zonder test voorschrijft.
het hangt van zijn goede wil af.

Stel dat je nu toch een bloedtest moet ondergaan en je gh waardes zijn normaal vr je leeftijd, dan nog kan die doc (afhankelijk v zijn wil) je extra gh voorschrijven.

Eerlijk gezegd is het weinig moeite om aan een goede dok te geraken, je moet het gewoon willen..hehehe
succes

Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat dat zo makkelijk was, bedankt voor je uitleg. :)

in welke streek vindt ge die dokterkes e ?

Laatst bewerkt:
Kikke 18 jaar en aan de HGH...................moet niet gekker worden.
Is natuurlijk HET wonder middel waar je GROOT van wordt.

Voor degene die denken dat HGH een supermiddel is.................NOT

Idd HGH is een "wondermiddel" voor de rijper klasse (ouwe rotten) als krieltje bv.
Wel als je standaard lage STH levels hebt is het de moeite om een kleine dosis HGH mee te laten lopen en ff voor, je kuur.
Daarom de gouden regel: voor je aan een kuur begint, laat je bloed levels checken.

Laatst bewerkt:
hehehehe,MAAR 1 pluspuntje nico.......je magnesium level was goed in die periode

Vreselijk k@t is dat,die lijers moeten aan de hoogste boom

Terug
Naar boven