MuscleMeat

hgh test

jong

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
binnenkort van plan 1 jaar aan de hgh + test te gaan nou vroeg ik me
alleen af hoe kan ik me hgh testen op echtheid?

greedzz

Zwangerschap test kan voor 1 ding

Door je igf1 waarden te laten checken of als je van iemand afneemt waarvan je weet dat het goed zit.

Gewoon genotropin nemen altijd goed en het enige wat echt goed werkt imo vooral de vetverbranding is ziek! totaal niet te vergelijken met blue tops ofzo

Gewoon genotropin nemen altijd goed en het enige wat echt goed werkt imo vooral de vetverbranding is ziek! totaal niet te vergelijken met blue tops ofzo

Alleen jammer dat het zo duur is. Ik heb trouwens het idee dat die geno miniquicks veel gefaked worden, want ik nam 6,2iu per dag en merkte eigenlijk niks en nu neem ik 2iu riptropin per dag en merk eindelijk dat ik wat neem.
De pennen van 30iu zijn volgens mij wel vrijwel altijd goed.

Alleen jammer dat het zo duur is. Ik heb trouwens het idee dat die geno miniquicks veel gefaked worden, want ik nam 6,2iu per dag en merkte eigenlijk niks en nu neem ik 2iu riptropin per dag en merk eindelijk dat ik wat neem.
De pennen van 30iu zijn volgens mij wel vrijwel altijd goed.

Ja man de groene pennen van 15iu en de paarse van 36iu zijn altijd goed!
Ik trek 4iu echt net moet er niet aan denken om 6.2iu te nemen en als je van 2iu rip al meer merkt lijkt het me duidelijk :S
Echttt gasten die fake gh maken moeten echt opgehangen worden aan de hoogste boom :mad::mad::mad:

ja man de groene pennen van 15iu en de paarse van 36iu zijn altijd goed!
Ik trek 4iu echt net moet er niet aan denken om 6.2iu te nemen en als je van 2iu rip al meer merkt lijkt het me duidelijk :s
echttt gasten die fake gh maken moeten echt opgehangen worden aan de hoogste boom :mad::mad::mad:

+10000

@ curtis en jay wanneer zetten jullie hgh, of welk protocol volgen jullie ?

@ curtis en jay wanneer zetten jullie hgh, of welk protocol volgen jullie ?

Ik zet me wekker altijd een uur eerder dan dat ik opsta dan zet ik me GH en kan ik nog lekker een uurtje doorslapen op de GH:p ik zet 5/7 4iu genotropin per dag en werkt goed voor me

En jij?

Laatst bewerkt:
Ene helft voor het ontbijt andere helft voor het avond eten of trainen. Voor slapen peptides.
Ik hou me niet strikt aan het uur voor niet eten maar morgen slin erbij dus dan kan ik direct eten

Doen jullie enkel hgh of ook nog slin erlangs?

@ curtis merk je toename in massa met je ochtendprotocol of enkel vetverbranding? is 2iu niet voldoende of merk je echt het verschil met 4

@ jay waarom doe je een ochtend shot en de reden voor het trainen, hoe neem je dan je shake als je pint voor het trainen?
de peptides voor het slapen gaan, ik neem aan dat je die zet om je natuurlijke gh niet te storen.

Doen jullie enkel hgh of ook nog slin erlangs?

@ curtis merk je toename in massa met je ochtendprotocol of enkel vetverbranding? is 2iu niet voldoende of merk je echt het verschil met 4

@ jay waarom doe je een ochtend shot en de reden voor het trainen, hoe neem je dan je shake als je pint voor het trainen?
de peptides voor het slapen gaan, ik neem aan dat je die zet om je natuurlijke gh niet te storen.

Gewoon met igf1 des/lr3 nemen als je carbs wil nemen voor de training.
Ik nam alleen hgh met amino zuren voor en tijdens de training, na de training whey aangezien ik aan het cutten was.
Nu met slin erbij gaat de dextrose pot weer open.

Ik verdeel het omdat na hgh de igf1 waarden ongeveer 12 uur lang verhoogd blijven.

Ik zet me wekker altijd een uur eerder dan dat ik opsta dan zet ik me GH en kan ik nog lekker een uurtje doorslapen op de GH:p ik zet 5/7 4iu genotropin per dag en werkt goed voor me

En jij?

Brrrrrr, als ik dit doe loop ik ganse dag met wallen onder mn ogen :-)
Ik zet steeds 's avonds, net voor het slapen gaan, 5IU in één keer.
Ik merk geen verschil als ik splits nr 2,5IU 's ochtends en 2,5IU 's avonds,, muv de vermoeidheid dan.

Terug
Naar boven