Fitness Seller

HGH vraag

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Wat is nu de reden waarom mensen niet snel naar HGH grijpen naast hun "normale" kuur?

Is het puur de kosten ?
Of is het een hoger risico/drempel om het te gebruiken i.v.m klachten op latere leeftijd?
What is it?

centjes he

Dit vraag ik mij ook af?? Wat is nou precies het nadeel van hgh

Alles in je lijf begint te groeien, ik heb nooit geen behoefte/of zin in risico van hgh gut, spleet tussen mn tanden, klachten met mn kraakbeen/zenuwen etc. Niet waard, en niet genoeg geld achter de hand om die eventuele probemen te 'fixen'

Ohw ik dacht dat het je flink terug de pubertijd inknalden en dat alles sterker zou worden maar het gaat dus letterlijk groeien:eek::p

Alles in je lijf begint te groeien, ik heb nooit geen behoefte/of zin in risico van hgh gut, spleet tussen mn tanden, klachten met mn kraakbeen/zenuwen etc. Niet waard, en niet genoeg geld achter de hand om die eventuele probemen te 'fixen'

Gut komt naar mijn weten voort uit insuline
Zit zelf al geruime tijd aan de gh en nergens last van wat betreft een gut
Gh is duur ( mits je de juiste wegen bewandelt )
Het is een commitment voor langere periode (as erbij is voor mij n must)
En natuurlijk de angst voor bepaalde bijwerkingen
Ik denk dat dit een beetje de dingen zijn waar mensen die erover nadenken het te gebruiken tegenhoudt

Ga je eerst eens verdiepen in de materie.
Die uitspraak slaagt op niets.

De voornaamste reden is het feit dat je veel moet betalen, en dit voor een zeer lange periode.
Ook moet je elke dag prikken etc.. Bepaald protocol aanhouden.

Dat zijn de voornaamste redenen volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het met vruchtbaarheid als je een jaar on gaat?

ik vind die hgh look niet mooi

HGH heeft geen invloed op de vruchtbaarheid. Op lage dosis zonder insuline weinig of geen effect op gut, maar op lage dosis zonder insuline veroorzaakt het in het algemeen geen of weinig groei, ook niet in spieren. Gut, en de echte massa komt door de IGF-1 ten gevolge van de combinatie GH/insuline (van insuline alleen kan je ook gut krijgen, maar dat is dan weer gewoon vet :p Insuline zonder GH doe je best niet).

GH op zichzelf op lage dosis geeft geen wereld van problemen en is overwegend positief. Houd het vet ervan als geen ander en geeft een zeker 3D look door de dunne huid.

De kost is de grote factor, net omdat het weinig of niet rechtstreeks tot groei bijdraagt, dat je het voor langere periodes, liefst permanent moet gebruiken, etc. Op 3IU pharm grade kijk je voor een gans jaar toch minimum aan tegen 3000 euro per jaar. En dat is een lage dosis.

HGH zonde van je geld eet gewoon meer kom je er ook :P

HGH zonde van je geld eet gewoon meer kom je er ook :P

Het grootste voordeel van hGH voor mij is toch wel het meer kunnen eten zonder vet te worden. Vooral tijdens een kuur kom ik snel aan in vet of ik moet een kuur echt zonder oestrogeen doen zoals tren only (wat niet zo gezond is) Met hGH lukt het mij veel beter om te groeien zonder vet te worden. Anders wil ik altijd cutten na een kuur wat natuurlijk funest is voor de gains.

Ga je eerst eens verdiepen in de materie.
Die uitspraak slaagt op niets.

De voornaamste reden is het feit dat je veel moet betalen, en dit voor een zeer lange periode.
Ook moet je elke dag prikken etc.. Bepaald protocol aanhouden.

Dat zijn de voornaamste redenen volgens mij.

Hoe zit dit dan precies? Dit is wat ik zelf gehoord heb op dit forum; je organen groeien dus een hgh gut, je botten groeien en dus ook je schedel, dus een spleet tussen je tanden.

Hoe zit dit?

Terug
Naar boven