AndroidHealthClinic

hgh wel of niet???

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
He jongens ff de volgende vraag,

Nu er de laatste tijd zoveel discussies worden gevoerd over hgh,slin, igf ben ik zeer naar jullie mening over het volgende.
Hieronder heb ik een link gepost van steroid.com met een cycle voorbeeld met HGH voor 20 weken. Een flinke massa kuur.
Nou ben ik wel geïntresseerd om een keer HGH te gebruiken in mijn volgende kuur, maar in hoeverre heeft HGH een toegevoegde waarde in deze massakuur, zonder slin of igf. (nou wil ik niet aan de slin of ifg, dus laten we daar aub niet de discussie over houden;) , ook al zou die combinatie beter zijn ,zoals sommige van jullie beweren)
Dus nogmaals indien jullie aan deze kuur zouden willen beginnen, met HGH (wat is dan in jullie ogen de toegevoegde waarde) of zonder HGH (weggegooid geld)

Ben benieuwd naar jullie reactie, thx...

http://www.steroid.com/advancecycle1.php

vind deca tov van test erg hoog. of test laag. verder vind ik voor deze kuur 800mg bold. ook niet echt veel.
over t hgh heb ik niet echt een mening/ervaring dus kan wel iets roepen maar dan haal ik anderen aan ipv uit eigen ervaring te spreken
gr d

hitman zei:
He jongens ff de volgende vraag,
Nu er de laatste tijd zoveel discussies worden gevoerd over hgh,slin, igf ben ik zeer naar jullie mening over het volgende.
Hieronder heb ik een link gepost van steroid.com met een cycle voorbeeld met HGH voor 20 weken. Een flinke massa kuur.
Nou ben ik wel geïntresseerd om een keer HGH te gebruiken in mijn volgende kuur, maar in hoeverre heeft HGH een toegevoegde waarde in deze massakuur, zonder slin of igf. (nou wil ik niet aan de slin of ifg, dus laten we daar aub niet de discussie over houden;) , ook al zou die combinatie beter zijn ,zoals sommige van jullie beweren)
Dus nogmaals indien jullie aan deze kuur zouden willen beginnen, met HGH (wat is dan in jullie ogen de toegevoegde waarde) of zonder HGH (weggegooid geld)
Ben benieuwd naar jullie reactie, thx...
http://www.steroid.com/advancecycle1.php

offtopic:
Als ik jou was bleef ik eerst eens een half jaar minimaal clean:)

ik zelf zou het zoals gebleken is wel bij een goeie massa kuur erbij nemen.... ja het is heel duur in verhouding met resultaat (als je het bijvoorbeeld gaar vergelijken met test.)... maar het is zeker geen rotzooi... en als je het geld hebt en je hebt het er voor over .. zou ik het er altijd bij gooien..

grt eddy

Ik denk dat als je deze kuur zou willen gebruiken, je rekening hebt gehouden met je kuurverleden. Want de kuur is nog al wat imo. Over hgh op die doseringen zoals het er staat aangegeven is ook nogal wat, ik denk dat jij daar niet goed op zal reageren. Ik herinner me dat Hardgainers (ong 110kg bij 1.78m) zelfs niet goed reageerde op 5ie, en tijdelijk terug zakte naar 3,33ie

Je krijgt last van bijwerkingen zoals het Carpel Tunnel Syndroom ed. Dus je hgh dosering zal lager moeten ben ik bang.

De toegevoegde waarde is op zijn minst, dat je droger wordt. Het schijnt de beste vetverbrander te zijn die er is. Verder zorgt hgh schijnbaar voor nieuwe spiercellen zoals igf dit doet, en dat het blijvend is. Die kun je dan dus ook vullen met a.s.

Dan lijkt me dat je je gemaakte gains, beter vasthoudt.

Inderdaad met de HGH maak je nieuwe spiercellen aan en met de A.S maak je ze volwassen kort door de bocht gezegt.

Heb zelf geen ervaring met HGH zoals je weet maar denk dat je wanneer je een half jaar of langer op 5 a 6 IU gaat zitten er tog wel enkele mooie gains geboekt kunnen worden.
Uiteraard zullen er mensen zijn die met insulinegebruik groter worden maar er zijn genoeg mensen die groot zijn geworden zonder.

Je moet natuurlijk ook niet verwachten dat je er uit gaat zien als een topathleet maar denk dat je tog wel ene verandering mag verwachten en je over een tijdje tog echt wel je eerste C-wedstrijd kan gaan draaien;)

Groeten M.

Terug
Naar boven