Fitness Seller

Eerste HGH-kuur: HGH, IGF-1, Test, Tren, Deca....

Bezoekers in dit topic

EOD protocol wel eens geprobeerd (12iu EOD ipv 6iu ED) ..kan een hoop schelen qua sides, het zou tevens de receptoren minder snel verzadigd maken
 
EOD protocol wel eens geprobeerd (12iu EOD ipv 6iu ED) ..kan een hoop schelen qua sides, het zou tevens de receptoren minder snel verzadigd maken
Verwaarloosbaar, hgh zet je best gewoon elke dag. Wat wel interessant kan zijn is blasten met je hgh.
Dus bv 12iu , dag erna 6iu dan terug 12iu.. etc..
 
Verwaarloosbaar, hgh zet je best gewoon elke dag. Wat wel interessant kan zijn is blasten met je hgh.
Dus bv 12iu , dag erna 6iu dan terug 12iu.. etc..
Vooral interssant voor je portemonnee :P
 
ik zou hgh direct na t opstaan zetten en voor t slapen.

igf1 is indd riskant (vaak fake)
 
deed ik ook toen heb t eens verdeeld in 3x 2iu ed dus post workout nog eens en kreeg meer last van slapende handen geen idee waarom het een verschil maakte of moest toeval zijn
Hoe meer pulsen hoe beter. imo. Uiteraard moeten de waardes wel acceptabel zijn. Je kan eventueel wat grafieken opzoeken van een Im injectie met hgh.
Igf-1 waarden.
 
Hoe meer pulsen hoe beter. imo. Uiteraard moeten de waardes wel acceptabel zijn. Je kan eventueel wat grafieken opzoeken van een Im injectie met hgh.
Igf-1 waarden.
blijf zelf ff weg van hgh ,kun je je inbox checken ;) ?
 
Uit ervaring en er is een test van de hgh online te vinden waar er maar 5-6 IU inzit ipv 10 Canada zou 12-13 IU inzitten

Daarom moet je ze eens zelf laten testen. Trainingspartner heeft bij beide een serum test gedaan. Ik stuur ze wel even in een PM als ik ze heb.
Uitslag was beide bedroevend en in alley zat meer dan canada.
 
Daarom moet je ze eens zelf laten testen. Trainingspartner heeft bij beide een serum test gedaan. Ik stuur ze wel even in een PM als ik ze heb.
Uitslag was beide bedroevend en in alley zat meer dan canada.
Denk dat de ene test can cp was toen ze net uitgebracht werden dus zal nu ook wel minder zijn dan daarom betwijfel ik of er in de igf veel werkende stof inzit
 
Back
Naar boven