Fitness Seller

Hgh

Het zijn plastic flesjes, eenmaal de dop eraf gebroken kan die er niet meer 0p
En als ik de rest in een b.v. trekfles van sustanon spuit, zit daar toch altijd nog een restje olie en sus in. Kan dat kwaad?
Want ik vind het zonde om 19 ml steriel water weg te gooien, zonde van het geld.
Het is al zo'n dure hobby!!

Dus kom op met de ideën.:D

niet in sus vial bro want daar is olie bij dan,gewoon in je lege sth vial je water bewaren,ik heb aqua sterop 5ml breekampullen en die verdeel ik over 2 lege sth vials dus hoef geen 4ml weg te smijten;)

Ik had geen bac. water meer.
Toen heb ik kraanwater gekookt( voor steriel)
Toen koud laten worden en mijn HGH ermee gemixt en geinject.

Dat zal toch wel kunnen??

kun je perfect zo doen laat je niet gek maken door al die ... verhalen.

Wat voor risico? Dat de STH niet meer werkt?? Of een bacterie risico.
Wees eens specifiek graag.

bacterieel risico, bacteriën hebben het vermogen om zichzelf inactief te maken en in te kapselen om ongunstige tijden/omstandigheden te kunnen overbruggen, dus 15min koken op 100°C is absoluut niet goed genoeg om het compleet steriel te maken.
er van uitgaande dat je gezond bent zal je afweersysteem die bacteriën die overleefd hebben wel kunnen uitschakelen maar ik zou er persoonlijk geen risico mee nemen.

Hebben we het nog stees over dat water wat 2,50e bij de apotheek kost?
OMG kerel, jij maar prutsen terwijl het zo damn cheap is.

Hebben we het nog stees over dat water wat 2,50e bij de apotheek kost?
OMG kerel, jij maar prutsen terwijl het zo damn cheap is.

Klopt cheap maar wat denk je dat ik erop jaar basis mee bespaar Maussie?
Heb liters nodig geil nml op 5ml spuiten dus los ik 10 eenheden op in 10ml en knal dat verdeelt over de dag erin hahahhaa:rolleyes:

Klopt cheap maar wat denk je dat ik erop jaar basis mee bespaar Maussie?
Heb liters nodig geil nml op 5ml spuiten dus los ik 10 eenheden op in 10ml en knal dat verdeelt over de dag erin hahahhaa:rolleyes:

Je maakt me zo trots maat!;)

Terug
Naar boven