Fitness Seller

Hgh

Ano_1992_73

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
118
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Beste ,

Ik ga binnekort aan de hgh. NU heb ik de keuze uit :

Hyge : brown tops (10iu)
blauw/groene tops (8iu)
riptropin
elitropin

GEntropin
Hutropin
Nu is de vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met telkens 2 producten uit deze lijst en die dus een gebruikerservaring hebben en me kunnen zeggen welke zij de beste vonden.
Ik hoor veel goed over riptropin maar ook over hygetropin hoewel daar veel onduidelijkheid over is qua dosing per vial.

Laatst bewerkt:
Beste ,

Ik ga binnekort aan de hgh. NU heb ik de keuze uit :

Hyge : brown tops (10iu)
blauw/groene tops (8iu)
riptropin
elitropin

GEntropin
Hutropin
Nu is de vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met telkens 2 producten uit deze lijst en die dus een gebruikerservaring hebben en me kunnen zeggen welke zij de beste vonden.
Ik hoor veel goed over riptropin maar ook over hygetropin hoewel daar veel onduidelijkheid over is qua dosing per vial.

ik heb blauwtops gehad en nu bruin.vind deze juist het zelfde werken.ook al kan je dit moeilijk waarnemen dat het even goed werkt.grt

Dus ze werken allebei niet? Kan best kloppen...

Rips of hyge met counterfeit code zal goed zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop het. Ik twijfl nog steeds met welke ik ga gebruiken. Ik heb geen zin in CTS als het zen werk niet optimaal doet.

Volgens mij is CTS juist een indicatie dat het spul zijn werk juist wel optimaal doet.

CTS wil niet altijd zeggen dat je goede hgh hebt volgens mij.
Waar ik op doel is dat ik gewoon HGH wil dat niet underdosed is. Liever minder iu's prikke voor meer effect.

Heb de gentropin gehad.. Doosje van 5x30iu.. Eerste hgh ervaring.
Werd op korte tijd een pak droger, sliep heel vast en voelde mij moe tijdens de dag..
Pijn in handen en dergerlijke heb ik niet gehad en tijdens de cut werd ik droger en zwaarder icm met aas!
Leuk spul

Ik ga waarschijnlijk voor de hyge.cn , Hier hoor ik veel goeds over en deze zijn ook super goedkoop als je meteen inkoopt voor meer als 3 maanden.

.cn gele tribal tops zijn goed

Sik heb de hyge.cn met bruine tribeldop... Kent iemand deze ?

Voor algemene gezondheid en vetverbranding(meer kh kunne eten zonder vetter te worden) zit ik aan 2,5 iu voldoende toch?

Doe ik ;) merci

Gentropin, beste spul.

Of is het nu genotropin?
Is zelfde als Belgie apotheek, maar dan onder naam genotonorm.

Terug
Naar boven