AndroidHealthClinic

hgh ?

broozi

Cool Novice
Waardering
0
hoe lang en hoe veel iu moet je per dag zetten wil je goed groeien

dit zou ik willen doen 400mg deca + 750mg testec of testo een week of 8-10
+na kuren met ? ben ik eigenlijk nog niet uit en het groeihormoon er bij nemen iemand sugesties ????

vanaf 5iu en hoger voor 6 maanden of langer

• Topic Starter Topic Starter
en met wat zou ik na kuren

Of je het ''moet'' nemen is afhankelijk van je stats.

nakuur met nolvadex, en tussentijds hcg lijkt mij het beste

Volgens is het beter voor jezelf als je je er iets meer in verdiept:D

newby vraagje :o
wat en hoeveel is IU. Ik kan dat nergens vinden ???

4iu/dag zou voldoende moeten zijn.
10iu schijnt super te werken, en op 20iu begint de magie wordt gezegd.
Maar niet iedereen kan dit veroorloven.
Een flinke dosis androgenen is noodzakelijk.
Een 10 weken kuur met hgh is geldverspilling, neem
maar minimum 20 weken, samen met de Aas.
Voor optimaal resultaat kan je daar insuline,igf en cytomel bij gebruiken.

Ik betwijfel het sterk of de topicstarter hgh nodig heeft.
Het is bedoelt voor ernstige atleten die alles op punt staan hebben
(voeding/training/rust), indien dit niet het geval is... zonde van het geld.

en deze discussie ga ik dan aandachtig volgen want wil eigenlijk veel weten over hgh dus mijne heren barst los zou ik zo zeggen!!

Ik zou dolgraag de discussie open willen gooien waarom het pas vanaf 5iu zou zijn? Ik lees op amerikaanse forums namelijk hele andere verhalen.

Das de ervaring, 5 iu is echt minimaal.
Test nu een blue top variant op 20 iu voor een dag of 3.
Extreem, maar puur om te testen.

Normaal zou ik aan 8 tot 10 genoeg hebben.

Ik lees dat vanaf 3iu per dag al op lange termijn spiermassa oplevert. Daarom vroeg ik mij af waarom de meeste hier zo standvastig aan die 5iu+ houden.

Ik zelf heb nooit meer dan 5iu gebruikt tot nu toe. Maar ik lees dat mensen vanaf 5iu en hoger nodig hebben voor spiermassa op te bouwen. Ben benieuwt naar reacties van mensen die laag zijn begonnen en daarna hoger zijn gegaan. Of ze daar betere resultaten op hadden of dat ze gewoon meer nodig hadden om dezelfde resultaten te boeken.

net hoe je erop reageert..had heel tijd gelede op 2iu gezeten en dit deed ook wat...niet veel voor massa maar meer voor kwaliteit/lean mass...maar als je er echt wat gains van wilt verwachten vind ik 4-5 ook een minimum...hangt natuurlijk ook weer van persoon af...

vind trouwen IU echt domste eenheid ooit...is in het algemene geval helemaal onafhankelijk van gewicht...is eigenlijk alleen handig bij slin waar de concentraties altijd hetzefde zijn...

zit nu op 5iu per dag en bevalt prima..op 3 en 4iu werd ik alleen maar droger, dus dat zijn mooie doseringen om te cutten, voor massagroei zou ik toch rond de 8-10iu gaan zitten met een flinke dosis roids en slin en wel minimaal 16-18weken...oja, en vergeet de T3 niet

Terug
Naar boven