XXL Nutrition

hgh ?

• Topic Starter Topic Starter
dus als ik het goed begrijp boven de 5 iu
hoeveel mg somatropine zit er in 1 iu want dat is toch wel belangrijk denk ik niet het is de somatropine die het werk doet
als er niet veel in zit ja dan mag je zooveel zetten als je wil ?

ik heb genotropin 12.6mg op 1ml liggen ik denk dat dat overeen komt met 36 iu per ml

ik denk dat het niet zo zeer om de hoeveelheid iu's per dag gaat als wel per week. voor spier opbouw min. 40iu per week imo. met iets minder gaat wel maar dan moet je zeker slin en t4 erbij knallen om maximale synergie eruit te halen.

plus een lekkere dosis test natuurlijk :D

-rodge

Heb een weekje 16iu geprobeerd, werd gewoon teveel voor mij. (CTS)
Slapende handen, tintelende vingers
Ik doe het nu als volgt:
ma: 4iu s'ochtends en 4iu gelijk na de training
di: idem
wo: 4 iu s'ochtend
do : 4iu s'ochtend en 4iu gelijk na de training
vrij: idem

Totaal:36iu per week
Weekenden zet ik niets
En voor het slapen gaan zet ik het niet meer, omdat ik dat s'nachts te vaak wakker werd en slecht sliep.
Dit werkt voor mij het beste.

Op dit moment zit ik bijna voor 3 maanden aan de rHGH en dan met een dosering van 2,5 IU p.d. moet zeggen dat het mij uitstekend bevalt. Ben wat zwaarder (2 kg.) geworden, zonder AAS of meer te gaan eten en gebruik er alleen maar 25 mcg T4 p.d. bij, omdat T4 meer de voorkeur heeft bij rHGH dan T3.
Op dit moment merk ik ook dat mijn vetpercentage afneemt.

Ik denk dat het dus ook een leeftijdsgebonden kwestie is, ben zelf 41 jaar, train al 23 jaar. En men weet dat vanaf je 30e levensjaar je hormoonproductie afneemt heel geleidelijk.

Groet.

Heb een weekje 16iu geprobeerd, werd gewoon teveel voor mij. (CTS)
Slapende handen, tintelende vingers
Ik doe het nu als volgt:
ma: 4iu s'ochtends en 4iu gelijk na de training
di: idem
wo: 4 iu s'ochtend
do : 4iu s'ochtend en 4iu gelijk na de training
vrij: idem

Totaal:36iu per week
Weekenden zet ik niets
En voor het slapen gaan zet ik het niet meer, omdat ik dat s'nachts te vaak wakker werd en slecht sliep.
Dit werkt voor mij het beste.

hoe zet jij ze eigenlijk? SQ in je buik of intramusculair?

donderdag moet naar mijne dokter en krijg ik alles weer mee dan zal ik jullie inlichtenn over hoe de kuur er uit gaat zien
groetjes :p

donderdag moet ik naar mijne dokter en krijg ik alles weer mee dan zal ik jullie inlichten over hoe de kuur er uit gaat zien
groetjes :p

Terug
Naar boven