Fitness Seller

Hierbij een foto van mij

Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
84kg
Na 2 en een half jaar natural te trainen ben ik van 65kg naar 80kg gegaan. Ben er zelf erg trots op.

Vanaf vorige week met Rhinus van de Zeide begonnen als begeleider.
Dit om een C wedstrijd te gaan gehalen. Ben benieuwd....ik houd jullie op de hoogte.

PS: kan iemand mij vertellen of Marian (zie aviator) op deze site zit?
Thanx alvast.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nog poses??

borst schouders en onderarmen bijwerken,

train je je benen?

heb je betere foto's bro alleen je armen komen een beetje goed over

[Link niet meer beschikbaar] -fitness.nl/forum/
(even de spaties eruit halen)

Volgens mij zit Marian daar (Foto is een beetje klein, dus weet niet zeker of we dezelfde bedoelen).

Maar je fysiek ziet er aardig uit.
Misschien wat andere poses? back double biceps bijvoorbeeld?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal zsm meerdere foto´s plaatsen. Zal vanavond met de camera aan de slag gaan, en een paar betere foto´s maken. Deze is inderdaad niet duidelijk genoeg. Wordt vervolgd...........

ISM je naam kan het enkel maar tegenvallen, niet zo zorgvuldig gekozen??? :D.

eduardjanssen zei:
ISM je naam kan het enkel maar tegenvallen, niet zo zorgvuldig gekozen??? :D.
Haha ja dat begrijp ik, men zal in eerste instantie meer verwachten. Ben zelf erg blij met de geboekte resultaten tot op heden. Maar Schwarzenegger als naam heb ik simpelweg gekozen omdat dit nog altijd mijn nr1 in de sport is en waarschijnlijk zal blijven. Zodoende. :eyes:

na 2,5 jaar natural getraind te hebben?

Hoezo? Zit je nu al aan de AS? Zoja, erg jammer.

denk ik ook alext, nette fysiek overigens, maar werk aan je overall mass!

welke wedstrijd heb je overigens op het hoog? beverwijk?

zal eerlijk zijn arnold met dit fysiek maak je geen kans op een c wedstrijd. ik vind wel dat je een degelijk fysiek hebt maar het niveau op een c wedstrijd is hoog.

massbuilder open c wedstrijd geeft ie aan dus geen ybf.
grts

Ik denk dat er nog heel massa gepakt moet worden om wedstrijd-klaar te worden, maar wat je tot nog toe bereikt hebt is zeker goed.

AlexT zei:
oh brother:rolleyes: :D :D

Volgens mij heeftie gewoon 2.5 jaar getrained en vermeld hij er bij dat hij naturel is.

Juist, ik ben al die tijd hard aan t trainen geweest, heb altijd goed gegeten (kan beter blijkt nu) en goed geslapen. Dus GEEN spullen gebruikt.

uncLez zei:
Ik denk dat er nog heel massa gepakt moet worden om wedstrijd-klaar te worden, maar wat je tot nog toe bereikt hebt is zeker goed.
Absoluut, dat is een ding wat staat als een huis. Massa, massa en nog eens massa. Ik doe mijn uiterste best en zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen. En de foto's die ik beloofd hadden zullen vanavond gemaakt gaan worden.

Gaat de goeie kant op, maar idd voor een C-wedstrijd moet er nog heel veel op.

waarom doe je niet mee in beverwijk? daar maak je meer kans denk ik

Terug
Naar boven