MuscleMeat

Hilbrand Nawijn - He jumpen

God allemachtig kan dit nog erger :eek: ,

Die tekst ook wat een niveau:o

OneUp, je mag best weten dat ik zeer overweeg om je negatieve karma te geven voor dit forumvervuil ;) .

En nu maar hopen dat het plebs na het zien maar vooral horen van deze clip meteen uit gejumped is. Jumpen kan nu toch niet meer 'cool' zijn, als dat het ooit al was.

:roflol:.........:sukkeltje:

• Topic Starter Topic Starter
OneUp, je mag best weten dat ik zeer overweeg om je negatieve karma te geven voor dit forumvervuil ;) .

En nu maar hopen dat het plebs na het zien maar vooral horen van deze clip meteen uit gejumped is. Jumpen kan nu toch niet meer 'cool' zijn, als dat het ooit al was.
Ik probeer gewoon een goede discussie op te wekken ;)

Maar inderdaad, op deze manier wordt jumpen omlaag gehaald. Dus misschien komt er snel een einde aan. (op de 'diehard/underground' jumpers na dan)

lijkt een beetje opde belachelijkmaking van happy hardcore die destijds van hardcore gemaakt werd

en dan te bedenken dat dat in onze politiek zat :roflol:

Damn............so sad........................:(

Ach ja het voordeel voor Hilbrand Nawijn is dat de naam LPF kan blijven bestaan, echter niet onder de naam Lijst Pim Fortuijn maar als Leve PartyFlock :D

Ik probeer gewoon een goede discussie op te wekken ;)

Maar inderdaad, op deze manier wordt jumpen omlaag gehaald. Dus misschien komt er snel een einde aan. (op de 'diehard/underground' jumpers na dan)

Alsof jumpen ooit al cool was....:rolleyes:

sja, zie onderschrift zou ik zeggen.

Sneu dit

lol dit gaat nergens over :')

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind het wel geinig :D

Terug
Naar boven