MuscleMeat

Hindoes offeren 11-jarig kind in Oost-India

Bezoekers in dit topic

Sport2000

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
6.796
Waardering
29
Hindoes offeren 11-jarig kind in Oost-India

Vijf Indiase hindoes hebben bekend een 11-jarige jongen te hebben geofferd aan de godin Kali. Dat heeft de politie in de oostelijke Indiase staat Bihar maandag bekendgemaakt.

De vijf vrouwen drogeerden het jongetje met behulp van 'snoepjes' en ontvoerden hem vervolgens om hem op een altaar voor Kali de keel door te snijden. Zondag werd zijn lichaam gevonden. Eén van de vijf wilde haar ernstig zieke baby redden en kreeg van een plaatselijke priesteres te horen dat haar zoontje alleen zou overleven als een andere jongen aan Kali zou worden geofferd. Aan Kali, de godin van de dood en vernietiging, worden in India geregeld dieren geofferd, maar mensen worden zelden geofferd.



??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???


trouw nooit met een hindoe mensen, levensgevaarlijk :eek:
 
leeft haar zoontje nu nog?
 
Wow, wat een gekkenhuis.
 
Achterstand in ontwikkeling door geloofsovertuiging is zo passe.
 
Op****en met religie, komt alleen maar oorlog, dood en verderf van.
 
het is maar net wat je religie noemt
 
Achtelijke lui, mooie god aanbidden ze dan jonge jonge!:(
 
Zon dingen gebeuren al eeuwen, alleen geen hond die er naar kraaide ( :D monster spreekwoord ) alleen nu besteed de media er aandacht aan.
 
Ik kan d'r verklappen dat dat kind van d'r nu nog steeds ernstig ziek is.. en dat het sterft met een moeder in de cel :spaz:
 
ach vergeleken met het aantal doden dat het christendom/islam op hun naam hebben, is dit niks
 
Zielig voor dat kindje :(
 
Snap niet dat mensen toch zoiets geloven. Maar ja hun wetenniet beter dan wat een wijze hun verteld.

Als iemand mij zou vertellen dat de enige kans dat mij kind zou overleven door de dood van een ander kind dan zou ik waarschijnlijk ook zoiets doen.

maar ja ik geloof toch niet in die onzin. Maar voor hun is het de enige waarheid blijkbaar.
 
Ach, dat kind reïncarneert wel weer.

Sport2000, ben jij de dbc01 van de hindoes geworden?
 
ik dacht dat hindoes zo vredelievend waren - of waren het de boeddhisten ?

ik weet het niet meer. behoorlijk ****ed up zoiets.
 
atoombom op die k*tlanden !!!!!!!! laat ze het zelf maar uitzoeken met zun aids en k*tziektes, al tientalle jaren word er geld kleding en hulp geschonken en nog steeds veranderd er geen reet met die lui
 
atoombom op die k*tlanden !!!!!!!! laat ze het zelf maar uitzoeken met zun aids en k*tziektes, al tientalle jaren word er geld kleding en hulp geschonken en nog steeds veranderd er geen reet met die lui


Welke landen versta je onder k*tlanden?
 
atoombom op die k*tlanden !!!!!!!! laat ze het zelf maar uitzoeken met zun aids en k*tziektes, al tientalle jaren word er geld kleding en hulp geschonken en nog steeds veranderd er geen reet met die lui

:o wat schattig.
 
Back
Naar boven