AndroidHealthClinic

Hirschi Ali vannacht bedreigd aan haar voordeur

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
VVD-politica Ayaan Hirsi Ali is vanochtend bedreigd op het adres waar zij overnachtte.

Tussen half vijf en vijf uur drukte een Marokkaanse jongen op deurbellen in haar omgeving. Hij wilde haar spreken. De jongen is door de politie aangehouden en enkele uren later vrijgelaten. Hirsi Ali ontving gistermiddag een dreigement per e-mail, ondertekend met 'Khalid Ibn Walid'. De tekst luidt: ,,Hee Hirsi, Blij dat Van Gogh is opgeruimd. Jij bent de volgende.'' De politie onderzoekt de herkomst.

Bron: NRC

• Topic Starter Topic Starter
Zoals u ziet hebben zij geen ruk respect en weten dat geen kip ze dwarsboomt: Ze gaan door met dreigen en aanslagen.

Tijd om iemand eruit te pikken en een voorbeeld te stellen.

shit oprottuh met dat tuig!

sjongejongejonge!!

DBC01 zei:
Zoals u ziet hebben zij geen ruk respect en weten dat geen kip ze dwarsboomt: Ze gaan door met dreigen en aanslagen.

Tijd om iemand eruit te pikken en een voorbeeld te stellen.

Ze wie is ze? Marokkaanse jongeren? Want daarover wordt gesproken in het artikel. Nu wil jij IEMAND als voorbeeld stellen om zo Marokkaanse jongeren in toom te houden? Lekker genuanceerd... :rolleyes:

frietbakker zei:
Ze wie is ze? Marokkaanse jongeren? Want daarover wordt gesproken in het artikel. Nu wil jij IEMAND als voorbeeld stellen om zo Marokkaanse jongeren in toom te houden? Lekker genuanceerd... :rolleyes:

'ZE'= IEMAND UIT DIE GROTE GROEP. Die de naam heeft meegekregen van de achternaam van de hoofdverdachte, weet u nog?

Begin je nu weer? UIT WELKE GROTE GROEP?

'Ondertekend' met staat er dus ten eerste maar afwachten of het waar is en ten tweede dan spoort die 2 personen niet, gaan we nu dat polariseren naar de gehele groep?

Ik geloof dat jij wat nieuws gemist hebt vandaag Frietbakker. Maakt niet uit, ik heb het over de groep die verwant is aan Samir A.

Zeg Frietbakker, vergeet het. Het is niet zo dat 99,9 procent van de Marokkaanse jongeren dit afkeurt. Gisteren hoorde ik op TV zeggen dat een leraar hoorde dat Marokkaanse jongeren lachend in de klas zeiden dat het toch mooi was dat ze van van Gogh afwaren. Dezelfde beelden krijg ik van mijn dochter op een school in de Watergraafsmeer. Misschien is het zestig procent dat dit afkeurd, misschien tachtig, misschien negentig zelfs, dan nog blijft er een tien procent over die groot genoeg is om de boel te terroriseren. En binnen die groep zal er ook weer iemand zijn die iemand gaat vermoorden als men ze op hun gedrag aanspreekt, want dat is een racist.

Hulde voor DBC!

Dank u. Ik heb nog twee vrijkaartjes voor een Hertjes-gala, ga je mee Marc? :D

Ach DBC je moet gewoon rustig blijven en het met argumenten uitleggen, dat kan best. Anders komen ze weer met, "Het is een racist, een vuile racist".

:p

Doen ze sowieso al.

Hoeveel doden moeten er nog vallen?

Kdenk dat het er sowieso 2 zullen zijn.
Hirschi Ali en Geert Wilders :( :mad: :(

Marc W zei:
Zeg Frietbakker, vergeet het. Het is niet zo dat 99,9 procent van de Marokkaanse jongeren dit afkeurt. Gisteren hoorde ik op TV zeggen dat een leraar hoorde dat Marokkaanse jongeren lachend in de klas zeiden dat het toch mooi was dat ze van van Gogh afwaren. Dezelfde beelden krijg ik van mijn dochter op een school in de Watergraafsmeer. Misschien is het zestig procent dat dit afkeurd, misschien tachtig, misschien negentig zelfs, dan nog blijft er een tien procent over die groot genoeg is om de boel te terroriseren. En binnen die groep zal er ook weer iemand zijn die iemand gaat vermoorden als men ze op hun gedrag aanspreekt, want dat is een racist.

Hulde voor DBC!

En als deze kerel nu een mileu activist was geweest? Wat dan? Alle mensen die lid zijn van een milieu organisatie aanpakken? Dan was de rel een stuk minder geweest denk ik...

Zelfs als het een milieu activist was geweest bleven die marokkanen hetzelfde zeggen als nu. Bovendien denk ik dat hier menigeen in gat in de lucht springt als Bush vandaag overleed!

frietbakker zei:
En als deze kerel nu een mileu activist was geweest? Wat dan? Alle mensen die lid zijn van een milieu organisatie aanpakken?

Er zijn zeker groen-fundamentalisten hier in dit land ja. Maar gelukkig zijn er geen idioten die als men die aanpakt, gaat zeggen dat het allemaal discriminatie is, we terug gaan naar de tijden van WO2, en dat het maar om een gestoorde gek ging. Volker van der Graaf kwam zeker uit een zeer gevaarlijke groepje.

frietbakker zei:
Dan was de rel een stuk minder geweest denk ik...

En dat komt omdat naast deze moord, een algemenere tendens geconstateerd wordt. Dit is de druppel die de emmer doet overgooien. Die tendens gaat van het kiezen voor de partij van de mede Marokkaan bij een buren ruzie, zonder naar argumenten te luisteren, via het oogluikend toestaan van criminaliteit, want die Nederlanders zijn toch rijk zat, naar het wegterroriseren van de enige Nederlanders die nog aangifte durfden te doen in de Diamantbuurt, naar de moord op de journalist die hier over durfde te schrijven.

Dit heeft namelijk dezelfde achtergrond, een overdraagzame cultuur, die denkt in eer, wraak, en het gelijk geven aan degene die je familie of landgenoot is in plaats van het gelijk geven aan degene die de juiste argumenten heeft.

De rel is dus juist groter OMDAT het probleem breder is.

Laatst bewerkt:
frietbakker zei:

Het frietbakker neuk jij marokkanen ofzo, echt overal neem je het voor ze op. Maar het tuig moet er gewoon tussenuit dan leiden de goede marokkaanse mensen er niet meer onder.

Terug
Naar boven