AndroidHealthClinic

Hirschi Ali vannacht bedreigd aan haar voordeur

Marc W zei:
En dat komt omdat naast deze moord, een algemenere tendens geconstateerd wordt. Dit is de druppel die de emmer doet overgooien. Die tendens gaat van het kiezen voor de partij van de mede Marokkaan bij een buren ruzie, zonder naar argumenten te luisteren, via het oogluikend toestaan van criminaliteit, want die Nederlanders zijn toch rijk zat, naar het wegterroriseren van de enige Nederlanders die nog aangifte durfden te doen in de Diamantbuurt, naar de moord op de journalist die hier over durfde te schrijven.

Dit heeft namelijk dezelfde achtergrond, een overdraagzame cultuur, die denkt in eer, wraak, en het gelijk geven aan degene die je familie of landgenoot is in plaats van het gelijk geven aan degene die de juiste argumenten heeft.

De rel is dus juist groter OMDAT het probleem breder is.

Ik vind het nogal een bekrompen visie om de veel grotere groep marokkanen de dupe te laten zijn van de kleinere relschoppers.

zoals ik al eerder postte:

alle marrokanen met een strafblad het land uit terug naar marroko, hebben ze familie die dan mee!

Wil marroko ze niet dan bouwen we een opvanghuis groot genoeg voor ze allemaal, paar messen en pistolen erbij voor t geval dat ze nog een eerwraakje willen. en dan een groot slot erop.

dat huis noemen we dan:

het Van Gogh-huis!

frietbakker zei:
Ik vind het nogal een bekrompen visie om de veel grotere groep marokkanen de dupe te laten zijn van de kleinere relschoppers.

En waaruit blijkt bijvoorbeeld dat het om een hele grote groep Marokkanen gaat die dit afkeurt, en een hele kleine die dit toejuigt?? Bedenk dat degenen die nu op TV komen, natuurlijk zeggen dat ze geschokt zijn, en natuurlijk worden er door bepaalde media met een kleurtje geen Marokkanen in beeld gebracht die lachend gaan zeggen dat ze blij zijn met Theo van Gogh zijn dood. Ik denk dat die groep namelijk niet zo klein is.

Leg mij nu eens een echt argument voor waar uit blijkt dat dit "bekrompen" is, anders dan dat jij het er niet mee eens bent, en geschokt bent dat ik niet correct ben zoals jij. Bekrompen is een zinloos labeltje, zonder waarde, gebruikt door mensen die geen argumenten meer hebben. Net zoals het racistisch noemen van alles waar je het mee oneens bent.

Marc W zei:
En waaruit blijkt bijvoorbeeld dat het om een hele grote groep Marokkanen gaat die dit afkeurt, en een hele kleine die dit toejuigt?? Bedenk dat degenen die nu op TV komen, natuurlijk zeggen dat ze geschokt zijn, en natuurlijk worden er door bepaalde media met een kleurtje geen Marokkanen in beeld gebracht die lachend gaan zeggen dat ze blij zijn met Theo van Gogh zijn dood. Ik denk dat die groep namelijk niet zo klein is.

Leg mij nu eens een echt argument voor waar uit blijkt dat dit "bekrompen" is, anders dan dat jij het er niet mee eens bent, en geschokt bent dat ik niet correct ben zoals jij. Bekrompen is een zinloos labeltje, zonder waarde, gebruikt door mensen die geen argumenten meer hebben. Net zoals het racistisch noemen van alles waar je het mee oneens bent.

Ik moet met echte argumenten komen waaruit blijkt dat jouw visie bekrompen is, terwijl jij DENKT dat die groep niet zo klein is... Dat jij DENKT dat 80% van alle marokkanen voor de tv huilt en binnen juicht is jouw IDEE... en als we nu eens iedereen het land uit donderen waarvan wij DENKEN dat zij het niet zo goed voor hebben met ons als wij willen? Goed idee?

Misschien wordt het tijd voor een polletje van NIPO/Maurice de hond:

"Hoe denkt de Marokkaanse gemeenschap over de moord op van Gogh?"

A) Z'n verdiende loon!
B) K*t voor hem, maar dit had ie kunnen verwachten.
C) Diep geschokt, dat dit kan, in een land als Nederland?
D) Ik distantieer me van dit soort beestelijke praktijken, dit is niet de ware Islam.

Categorie a: Reljongeren, en fanatici
Categorie b: de wat gematigde reljongeren en fanatici
Categorie c: Volledig ingeburgerd
Categorie d: De gematigde, ik heb al genoeg gezeik aan m'n kop, gelovige arbeider.

En net wat Marc W zegt:
Nu wordt dé mening vertaald door de omroepen, breng je het te positief, dan ben je een linkse rakker die z'n kop in het zand steekt.
Doe je het negatief, krijg je weer commentaar van de moslimorganisaties, die vinden dat je stigmatiseert.
En hou je het in het midden, ben je een laffe hond, die bang is voor de echte uitkomsten.

Het wordt tijd voor de feiten!

en als we nu eens iedereen het land uit donderen waarvan wij DENKEN dat zij het niet zo goed voor hebben met ons als wij willen? Goed idee?

Als je daar aanwijzingen voor hebt waarom niet. Is in het belang van de volks of zelfs staats veiligheid.

de leeuw zei:
Als je daar aanwijzingen voor hebt waarom niet. Is in het belang van de volks of zelfs staats veiligheid.
Aanwijzingen? Aanwijzingen zijn nogal suggestief, die fabriceer je zo, even alles uit context rukken en tada!

Aanwijzingen? Aanwijzingen zijn nogal suggestief, die fabriceer je zo, even alles uit context rukken en tada!

Als je zo gaat denken, kun je niks doen. Nergens aan. Zou de hele rechtsstaat naar beneden tyfen. Dus beetje wazig dat je zo gaat denken.

de leeuw zei:
Als je zo gaat denken, kun je niks doen. Nergens aan. Zou de hele rechtsstaat naar beneden tyfen. Dus beetje wazig dat je zo gaat denken.
Er is een verschil tussen aanwijzingen en bewijzen, ik kan wel roepen dat ik je wil gaan ombrengen maar dan kan je me daarvoor nog niet vast zetten... Vind ik dan persoonlijk.

Waarom niet. Als je dat zegt beschouw ik je al als een gek. Potentieel gevaarlijk. Dus waarom niet preventief. Maar goed hoe ver wil je gaan. Is persoonlijk idd.

Juriaan zei:
Het frietbakker neuk jij marokkanen ofzo, echt overal neem je het voor ze op. Maar het tuig moet er gewoon tussenuit dan leiden de goede marokkaanse mensen er niet meer onder.

slaat nergens op zo'n vraag.

We leiden allemaal erdoor.
Frietbakker denkt verder dan zijn neus lang is.
Zouden sommige ook eens moeten doen. :rolleyes:

Ik mag die Hirsi ali eerlijk gezegd totaal niet. echt zo publiciteitsgeile b*ch, allemaal om in de media te komen. van de PvdA naar de VVD, zo iets van als, van ajax supporter naar feyenoord supporter..totaal tegen de principes in

klempic zei:
Ik mag die Hirsi ali eerlijk gezegd totaal niet. echt zo publiciteitsgeile b*ch, allemaal om in de media te komen. van de PvdA naar de VVD, zo iets van als, van ajax supporter naar feyenoord supporter..totaal tegen de principes in

je weet niet eens waar ze voor staat en je staat al klaar met je mening. :rolleyes:

BigNL zei:
slaat nergens op zo'n vraag.

We leiden allemaal erdoor.
Frietbakker denkt verder dan zijn neus lang is.
Zouden sommige ook eens moeten doen. :rolleyes:

Of jullie zouden samen een stichting in het leven moeten roepen:

S.D.A.A (Steun De Arme Allochtoontjes)

Man, man alsof we met dat linkse gelul van jullie 2 WEL ergens komen :rolleyes:

PVDA en VVD vergelijken met Ajax Feynoord is een appel met een peer te vergelijken.
Dijkstal is nooit echt de rechtse VVDer geweest die was rechts en links.
Wat Hiri ali heeft meegemaakt begrijp ik best dat ze naar VVD is gegaan.
De VVD is wat harder tegen moslim extremisten dan de PVDA, dus de keuze lijkt mij duidelijk

Ikzelf denk ook rechts en links, wat is daar mis mee

Ik kan met 2 dingen mee eens met de VVD en LPF.

1 Je hoort gewoon 1 paspoort te hebben en niet 2.
2 Een man of vrouw halen uit een ander land is gewoon onzin.

En het is alweer een moslim / Marokkaan. Alweer alweer alweer….
Ik vind het niet zo gek dat steeds meer Nederlander “vergeten” dat er ook nog goede allochtonen zijn. :(

MightyDuck zei:
Nee jij onderbouwt wat je zegt, jij loopt ook alleen te provoceren hier :cool:

You must spread some Reputation around before giving it to MightyDuck again.

Sorry Eend, andere keer :)

Terug
Naar boven