- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
groot gelijk!
Ik zou Hitler zeggen, alleen al het feit dat Hitler gans Europa, Rusland wilde veroveren maakt hem al tot grootste misdadiger, en al dacht hij waarschijnlijk wel dat wat hij deed goed was (joden vermoorden enz..), zijn vernietigingskampen waren toch één van de meest gruwelijke misdaden ooit.
Doe eens wat aan je opruiende houding dropje. Je hoeft niet altijd alles te versterken en te bezegelen.
seoul train schijnt ook een hele interessante docu te zijn, ik moet 'm nog steeds eens zien.Wat te denken van '' de geliefde leider'' Kim Jong Il van Noord Korea.
Ik heb wat documentaires gezien op oa NGC over dit totaal gestoorde geïsoleerde land.
enorm fascinerend om te zien maar ook heuveringwekkend dat een volk zo strak wordt gehouden door een sektarisch regime.
Noord-Korea met een leger van 1 miljoen man/vrouw absoluut niet te onderschatten ,gevaarlijker als een Iran.
Doe eens wat aan je opruiende houding dropje. Je hoeft niet altijd alles te versterken en te bezegelen.
Hallo, wie is die piet op dit forum...weetje ik mag hem echt helemaal niet, wat doet hij en wie is hij eigenlijk, ik maak me er echt druk om.