AndroidHealthClinic

Hitman Absolution

Ik kijk er wel naar uit, heb alleen het idee dat het meer een shooter is geworden. Dat zou k*t zijn. Hitman Blood Money vond ik echt goed, bijna alle levels waren ook vet.

Ik kijk er wel naar uit, heb alleen het idee dat het meer een shooter is geworden. Dat zou k*t zijn. Hitman Blood Money vond ik echt goed, bijna alle levels waren ook vet.

Je kan nog steeds stealth spelen en alle hulp vanuit het spel is uit te schakelen.

Ik heb hem zelf gepreorderd, zodat ik de dlc erbij krijg. Ik ben benieuwd naar de contracts mode, als dat goed werkt kan ik hier wel wat uurtjes aan spenderen.

Ben zeker benieuwd, voorgaande delen waar zo vet. Die kon je meerdere malen spelen. Ga hem niet meteen halen though, voor singleplayer ( of in ieder geval voornamelijk sp ) hoef ik niet perse vooraan te staan en de hoofdprijs te betalen.

• Topic Starter Topic Starter
De oudere delen kon je opzich ook spelen als shooter, denk dat het bij de nieuwe ook is dat je daar zelf voor kan kiezen. Ik maak iig het liefst stealth kills!

Iemand al gespeeld? Schijnt nogal tegen te vallen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben het toevallig aan het installen op het moment. Twee vrienden van mij waren zeer positief al.

Kheb hem gedownload, en al paar levels gespeeld. Ik krijg gewoon een rush/kick als ik die levels speel. Vooral als heel de politiekorps achter je aanzit en je moet inblenden en niet moet opvallen.

Erg vermakelijke spel tot nu toe.

Ga hem nu regelen, ben nu bezig met Assasins Creed III

Tof spel! Ik zit nu bij die stripclub. Ik denk trouwens dat ik tot nu toe Blood Money wel leuker vond. Een shooter is het zeker niet meer geworden. Al zitten er wel een paar levels in waarbij het zeer zeer moeilijk is om niet gewoon iedereen af te schieten. Ik heb wel zo'n idee dat er meer levels in zitten waar je gewoon moet sneaken, achter muurtjes schuilen en zo, in plaats van gewoon in een of ander pakje rondlopen en recht onder iedereens neus je target vermoord zonder dat iemand het door heeft.

Die challenges zijn trouwens wel leuk. Heb in het tweede level (The King of Chinatown) alle challenges gehaald. In Hotel Terminus ben ik er nog mee bezig. En van het eerste level moet ik het ook nog doen.

Heb het gister uitgespeeld op normal. Nu nog bezig met de challenges en daarna uitspelen op purist. De laatste levels heb ik mijzelf maar door heen geschoten.

Het verhaal is best goed, het speelt een grotere rol dan bij blood money. Je bent nu meer agent 47 dan een random hitman die silent assassin moet halen.

Wat me wel opvalt is dat agent 47 niet meer zo gespierd is als in blood money. In sommige cut scenes ziet hij er normaal uit. In Blood money was het in een shirt net frank mcgrath met die onderarmen.

De contracts mode is ook vet. Je vind zo weer nieuwe manieren om targets uit te schakelen. De achievements zijn alleen te makkelijk voor xbox. Moet er nog maar een stuk of 6. En het geld wat je voor contracts krijgt kan je bijna nergens voor gebruiken, alles is ingame te unlocken. Het enige wat je kan kopen zijn upgrades, maar die zijn niet echt nodig.

Kheb hem gedownload, en al paar levels gespeeld. Ik krijg gewoon een rush/kick als ik die levels speel. Vooral als heel de politiekorps achter je aanzit en je moet inblenden en niet moet opvallen.

Erg vermakelijke spel tot nu toe.
Heb je toevallig een goede torrent?

ik heb hem al, zieke grafics maar je raged wel veel , je word snel gepakt

dan zou ik stoppen want bij de politielevel ga je ragen as ****

Gaan we nou ook nog klagen? :mad:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 19:06 ----------

Ik heb het net 4 keer geprobeerd (die intro level) begin nu gefrustreerd te raken. :headbang:
Ja :mad:

zmdwjq.jpg

Top spel, heb hem deze week ook gekocht.

Terug
Naar boven