XXL Nutrition

Hitman Absolution

Die AC3 ben ik nu ook mee bezig.

Ja :mad:

zmdwjq.jpg

Waarom torrents als je dit standaard met newsservers kan downloaden :rolleyes:

Niet iedereen heeft toegang tot een news server dus dat lijkt me al een overbodige vraag.

Is er iemand die de skidrow versie heeft gedownload en het spel eerst niet werkte, maar nadien toch aan de praat heeft gekregen? :o

Bij mij start het process op, maar na enkele sec crasht het.

Die had ik toen weggedaan ja en de versie van nosTeam genomen die werkt vlekkeloos.

Niet iedereen heeft toegang tot een news server dus dat lijkt me al een overbodige vraag.

Hoezo? de newsserver van de provider was ook crappy max 250kb/s, maar ik betaal gewoon een paar euro in de maand voor een betere newsserver en nu download ik gewoon consistent met 1,6mb/s maakt niet uit of de download 100dagen of 700dagen oud is.

Is er iemand die de skidrow versie heeft gedownload en het spel eerst niet werkte, maar nadien toch aan de praat heeft gekregen? :o

Bij mij start het process op, maar na enkele sec crasht het.

Ja je moet steam op je pc zetten, het hoeft niet eens te draaien maar dan werkt het spel.

Heb hem uitgespeeld, echt wel een mooi spel.

:fuu: ik heb de 'nos' versie gedownload en die werkt ook niet!!
Hetzelfde probleem

Heb hem uitgespeeld, echt wel een mooi spel.

Ik heb hem gekocht ben nu bij:
Dat moment waar je net bent opgepakt door de sheriff ontsnapt uit het bureau en dat stadje is afgesloten door the agency.

Hoever ben ik nu ongeveer van het totaal ruffneck?

Verder mooi spel!

Hoe kan dit dan? Drivers allemaal geupdate etc?
Normaal wel
Is er een manier om dit te checken? :o

edit: blijkbaar was mijn grafische kaart niet up to date :o Ik had eerst rechts onderaan bij nvidia op 'controleren op updates' geklikt en er waren geen updates. Ik ben net naar de site gegaan en blijkbaar was er wel een update ...

Laatst bewerkt:
Als je dit niet weet dan is het waarschijnlijk tijd om ze eerst te updaten ja, je gaat naar de site van je videokaart daar kun je altijd de laatste updates downloaden.

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Daarnaast heb je de NOS versie die hoef je alleen maar te installeren, en je hebt geen crack nodig niks ze werken altijd en ik heb nooit problemen.

Ik heb hem gekocht ben nu bij:
Dat moment waar je net bent opgepakt door de sheriff ontsnapt uit het bureau en dat stadje is afgesloten door the agency.

Hoever ben ik nu ongeveer van het totaal ruffneck?

Verder mooi spel!

Oh dan ben je al best ver man! Denk ongeveer op 75%

:fuu: nog steeds hetzelfde probleem :mad:

Terug
Naar boven