MuscleMeat

Hitman

Dat word niets, die vent kan amper goed op de foto staan.

De film is al klaar hoor, binnen 8 dagen is hij uit in belgie.

Ik had in die film moeten spelen.:mad: Ff mijn kop kaal scheren:D

Hehe vet, hopelijk wordt het wat.

Zit ook te wachten op de nieuwe Hitman game.

Komt er dan nog een nieuw deel uit? Na Blood Money volgens mij niet meer namelijk, ze hebben net Kane & Lynch gelanceerd, dus denk niet dat ze OOK nog eens met een nieuwe hitman bezig zijn geweest.

Al zou het wel SUPER vet zijn want Hitman is zonder twijfel de mooiste game die ik ooit heb gespeeld:cool:

Ik vind die acteur idd er ook niet goed bij passen,maargoed we zullen zien. Deze heeft imo. teveel benadrukkende gezichtskenmerken, Hitman moet juist imo. flawless zijn:)

Ik blijf erbij dat Statham het moest worden.

ben vorig weekend de film gaan zien in de bioscoop, vind ik anders geen slechte film.
Leuke aktie, goed verhaal, ... zeker wel de moeite om te zien vind ik.

Heb gehoord van een vriend dat de film totaal niet slecht is. Heb gezocht op youtube naar trailers, die zijn ook niet slecht:

YouTube - Hitman movie trailer (HD)

De muziek in de trailer is regelrecht uit de game gejat (Blood Money; wat ik overigens een hele vette game vond). Maar ik vind inderdaad die kerel niet echt de uitstraling hebben zoals "47" heeft in de game, maar ik heb de film nog niet gezien, en oordeel dus enkel op de foto's :p

De game is trouwens totaal niet vol bepakt met actie, en deze trailer wel :p dus ben benieuwd of hij wel echt zo'n goeie assassin is als je in de game moet zijn.

ik heb hem zaterdag gezien , moet zeggen dat ik het zeker geen slechte film vond.
soms een beetje overdreven , maar goed op sommige details van het spel gelet.
hij loopt ook in zo'n kribbig rechte houding zoals in het spel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De echte hitman ziet eruit als 40 jaar
Deze chap lijkt net 25

Komt er dan nog een nieuw deel uit? Na Blood Money volgens mij niet meer namelijk, ze hebben net Kane & Lynch gelanceerd, dus denk niet dat ze OOK nog eens met een nieuwe hitman bezig zijn geweest.

Al zou het wel SUPER vet zijn want Hitman is zonder twijfel de mooiste game die ik ooit heb gespeeld:cool:
Ik heb ergens gelezen dat er idd een nieuwe komt.

Op mafia na;) Mafia 2 komt ook uit:facial:

Terug
Naar boven