MuscleMeat

Hmg

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Ben net erachter gekomen dat HCG alleen de LH hormoon stimuleert en niet de FSH (sperma productie). HMG stimuleert de LH hormoon en de FSH.

Ik heb hier een vial HMG liggen met 75 iu, wat is de gebruikelijke dosis kan dit nergens concreet terugvinden

Dosis weet ik niet.
Maar een toevoeging, geen HMG nemen zonder hCG.

3 x 75iu per week voor sperma productie

Dosis weet ik niet.
Maar een toevoeging, geen HMG nemen zonder hCG.

Why not? HMG wordt vaak gebruikt in de nakuur ook, dus zonder HCG?

@ TS, veel voorkomende dosissen zijn 2 a 3x per week 75 iu maar ik zie ook wel eens 2 a 3x 25 iu per week. Eitherway ga je met 1 vial van 75 iu niet ver komen :P

Ik snap echt niet waarom OP nou HMG gaat zitten nemen alleen om meer sperma te krijgen, het is gwn bekend dat als je kuurt je spermvolume af kan nemen. Gewoon stoppen met kuren als je je overal zorgen om maakt.

• Topic Starter Topic Starter
Why not? HMG wordt vaak gebruikt in de nakuur ook, dus zonder HCG?

@ TS, veel voorkomende dosissen zijn 2 a 3x per week 75 iu maar ik zie ook wel eens 2 a 3x 25 iu per week. Eitherway ga je met 1 vial van 75 iu niet ver komen :P

hoeveel weken word dit dan gebruikt? gewoon net als hcg? of raden jullie mij aan gewoon hcg te blijven prikken, ik zit nu in week 3 hcg en mijn ballen zijn aardig gegroeid moet ik zeggen.

:)

hoeveel weken word dit dan gebruikt? gewoon net als hcg? of raden jullie mij aan gewoon hcg te blijven prikken, ik zit nu in week 3 hcg en mijn ballen zijn aardig gegroeid moet ik zeggen.

Niet te merken dat je ballen gegroeid zijn als je om ieder dingetje komt huilen :D

Hangt van jezelf af, kan tijdens de hele kuur, kan tijdens de nakuur, kan tijdens beide, whatever u like. Ik raad je aan om of 1. de hele kuur te stoppen, na te kuren en nooit weer over een kuur na te denken of 2. te kappen met janken over sides waarvan je hoort te weten dat je ze kunt krijgen.

Prima dat je dingen vraagt maar 't is allemaal shit die je van te voren hoort te weten. Wat dacht je, ik koop HMG en vraag daarna wtf ik er mee moet?

relax man stelletje testo monsters wat een agressie heerst hier zeg hahahaha.

ik had toevallig een vialletje in me nachtkastje

haha

Ik heb net zelf 4 weken 3x25iu HMG per dag achter de rug gedurende m,n PCT.
Kan nou niet zeggen dat ik meer sperma productie heb gekregen. Eerder minder dan tijdens de kuur. Wel een voortvarend herstel.

Toevallig een vialletje in mijn nachtkastje :roflol:
Werk je in een apotheek ofzo :rolleyes:

In mijn nachtkastje liggen hele andere dingen :haha:

Breng TS ff op ideeën ja, real mature. Ik zie het volgende topic alweer aankomen : "help m'n HMG wil er niet uit".

:P

Ik heb net zelf 4 weken 3x25iu HMG per dag achter de rug gedurende m,n PCT.
Kan nou niet zeggen dat ik meer sperma productie heb gekregen. Eerder minder dan tijdens de kuur. Wel een voortvarend herstel.
Jij kunt je zaadcellen tellen of heb je het echt laten testen? Volume zegt vrij weinig namelijk.

Ben net erachter gekomen dat HCG alleen de LH hormoon stimuleert en niet de FSH (sperma productie). HMG stimuleert de LH hormoon en de FSH.

Ik heb hier een vial HMG liggen met 75 iu, wat is de gebruikelijke dosis kan dit nergens concreet terugvinden
Ga je nu weer achter iets nieuws komen: hCG stimuleert geen LH en hMG stimuleert geen LH noch FSH. En oh ja; spermaproductie leunt voornamelijk op intratesticulair testosteron; dit is het gevolg van activatie van de LHR.

nog iets, als je vial hmg met 1 ml bac water mixed, moet je deze alles in een keer sub q spuiten? is dat niet een beetje te veel 1 ml water?

Terug
Naar boven