MuscleMeat

hmmm serious request ?

Ano_1992_3

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
513
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
1%
Ik heb het normaal neit zo op goede doelen, maar vind dit wel lache eigenlijk als fervent 3fm luisteraar in de auto.

Vrijdag gaan we leiden (on) veilig maken

inbe4 goede doelen bash
inbe4 inbe4

Hee, goed voor je man!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
haha ik was eigenlijk benieuwd of er anderen waren die dit ook wel konden waarderen :)

Van te voren lekker vol vreten, en na die 7 dagen in dat huis, lekker aansterken op een warme vakantie (Giel Beelen). Tevens lekker gesponsord dus allemaal schitterend vanuit het hart...

Nee, bedankt.

Vreselijke TV.

Van te voren lekker vol vreten, en na die 7 dagen in dat huis, lekker aansterken op een warme vakantie (Giel Beelen). Tevens lekker gesponsord dus allemaal schitterend vanuit het hart...

Nee, bedankt.

So what ? Wat zou jij doen als je veel poen had ? Ze doen het in ieder geval voor een goed doel zeikerd , je bent zkr zo'n type wat nog niet eens 10 euro kan geven aan een goed doel

Kom elke dag op station Leiden die mensen proberen me van alles en nog wat aan te smeren voor "het goede doel"

So what ? Wat zou jij doen als je veel poen had ? Ze doen het in ieder geval voor een goed doel zeikerd , je bent zkr zo'n type wat nog niet eens 10 euro kan geven aan een goed doel

Klopt ik geef geen CENT !

Ja goed doel omdat de baas vindt dat het genoeg media/publiek op straat aandacht oplevert. Dat is het hoofddoel en niet het geld want dan kan heel bekend NL binnen 10 minuten wel het 10 dubbele geld ophoesten en dat lijkt me veel efficienter toch ?

not sure if srs request

Ik koop mijn schuldgevoel niet af.

hij is in ieder geval niet de enige hoor, en zo zijn der hier meer dan jij denkt :rolleyes:

ik doel niet opt goede doel, vind het hele gebeuren gewoon wel lache, 3fm kan ik meestal zowiezo wel waarderen

ik luister ook altijd 3fm. het glazen huis is een prima idee natuurlijk, maar de acties die ze doen zijn af en toe wel in en in triest. vanmiddag hoorde ik ook dat die burgemeester van Hengelo giel de opdracht gaf om met inwoners van een bejaardenhuis te rappen. per regel kregen ze dan 100 euro ofzo... dat zijn echt van die wanhopige pogingen om hip te zijn... vervolgens volgen ze het alsof het gigantisch nieuws is met telkens updates. dat soort dingen hoeft van mij dus echt niet...

ik luister ook altijd 3fm. het glazen huis is een prima idee natuurlijk, maar de acties die ze doen zijn af en toe wel in en in triest. vanmiddag hoorde ik ook dat die burgemeester van Hengelo giel de opdracht gaf om met inwoners van een bejaardenhuis te rappen. per regel kregen ze dan 100 euro ofzo... dat zijn echt van die wanhopige pogingen om hip te zijn... vervolgens volgen ze het alsof het gigantisch nieuws is met telkens updates. dat soort dingen hoeft van mij dus echt niet...

ben ik beide met je eens :)

Ja goed doel omdat de baas vindt dat het genoeg media/publiek op straat aandacht oplevert.
Precies dit. Ben wel van de goede doelen maar doe het lekker in stilte. Als je er zo mee te koop gaat lopen van kijk mij toch eens goed bezig zijn, kots. Plus datgene wat Starter post.

Terug
Naar boven