martijn470
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Hallo mijn naam is tines en ik ben 1.86m ik weeg 81 kilo.
De zomer komt er over een paar maanden al weer aan en ik wou graag wat droger willen worden. Het is uiteindelijk mijn bedoeling dat ik mijn buikspieren wat beter zichtbaar ga krijgen.
Ik train nu al 2 jaar waarvan 1.5 jaar serieus. Waar moet ik nou precies beginnen als ik wil gaan cutten? Ik train 3 a 4 keer per week.
Ik zal even laten zien wat ik zoal op een dag eet en drink:
· 12 a 14 broodjes met kaas, ham, hagelslag of pindakaas
· 1 kom met brinta en een klein beetje suiker
· De avondmaaltijd is elke keer anders dit kan ik dus niet echt zeggen.
· Ik drink meestal melk, yogi, crystal clear of sappen van de ah light
· ik probeer elke dag ook genoeg water te drinken
ik train:
maandag - borst, schouders en triceps
dinsdag - rug en biceps
donderdag - borst en triceps
vrijdag - rug biceps
Nou is mijn vraag eigenlijk is mijn eetpatroon goed, hoe vaak moet ik nu in de week aan cardio doen?
Ik hoor het wel
MVG,
Tines
De zomer komt er over een paar maanden al weer aan en ik wou graag wat droger willen worden. Het is uiteindelijk mijn bedoeling dat ik mijn buikspieren wat beter zichtbaar ga krijgen.
Ik train nu al 2 jaar waarvan 1.5 jaar serieus. Waar moet ik nou precies beginnen als ik wil gaan cutten? Ik train 3 a 4 keer per week.
Ik zal even laten zien wat ik zoal op een dag eet en drink:
· 12 a 14 broodjes met kaas, ham, hagelslag of pindakaas
· 1 kom met brinta en een klein beetje suiker
· De avondmaaltijd is elke keer anders dit kan ik dus niet echt zeggen.
· Ik drink meestal melk, yogi, crystal clear of sappen van de ah light
· ik probeer elke dag ook genoeg water te drinken
ik train:
maandag - borst, schouders en triceps
dinsdag - rug en biceps
donderdag - borst en triceps
vrijdag - rug biceps
Nou is mijn vraag eigenlijk is mijn eetpatroon goed, hoe vaak moet ik nu in de week aan cardio doen?
Ik hoor het wel
MVG,
Tines

Hij heeft duidelijk zijn doel verteld....platte buikkie..beachboy dus.....Ik kan niks zeggen over deze gast maar bij het begin trainde ik ook geen benen omdat ze al vrijwel groot leken en de spieren zichtbaar waren. Naar mate mijn boven lichaam groeide leek ik net johnny bravo. Al tijdje weer benen gepakt en alles lijkt allemaal in orde nou qua massa verhouding
Het is nu eenmaal wat je zelf wilt......Als je echt animallegs wilt hebben dan train je gewoon je benen ook met de rest mee.
.. En lengte zegt verder niks, jij kunt er ook niks aan doen dat je zo klein bent!