huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoi iedereen,
Ik ben Luke, en 13 jaar. En ben hier nieuw.
Ik zou graag wat spieren willen, maar zomaar gaat dat bij mij niet.
Ik heb elke week een drukke week, elke dag naar de dagbehandeling en dan pas 8 uur s' avonds thuis.
Ik ben erg verlegen als het daar over gaat. Ik durf niet te zeggen, dat ik graag spieren wil kweken. Dus ik deed s' avond thuis 10 minuten opdrukken om wat spierballen te krijgen, maar dan denk ik, wat heeft het voor zin? Dus ik ben niet zo gemotiveerd als ik het goed zeg.
En ik durf ook niet te zeggen dat ik naar de sportschool of dergelijke wil.
Ik weeg 59 kilo (1,60m lang) en vind het veel te veel. Ik ben al wat af gevallen, ik woog eerst 61 kilo. Maar nu krijg ik er niet meer af. Ik zal graag 55 willen wegen, of nog wat minder.
Hebben jullie tips? Ik zal me dan wel wat fijner voelen.
MVG, van mij, Luke

Ben je te verlegen om sticky's te lezen? Ik snap het niet meer hoor.

doe ze langzaam en geconcentreert, zo maak je het jezelf flink zwaar

en wanneer ze wel lachen.., niets van aantrekken! nu lachen ze nog, maar wanneer jij ze weer tegenkomt en je bent afgevallen, een beter figuur hebt en met meer zelfvertrouwen rondloopt, kijken ze tegen je op!
neem dat maar van mij, was vroeger ook erg verlegen tot dat ik met krachttraining begon, ik begon er beter uit te zien, kreeg meer zelfvertrouwen, een betere uitstraling... en de meiden vinden het geweldig!

hey welkom op het forum hier
trek je maar niets aan van sommige leden hier, en hun opmerkingen over 13 jarige enz.
het is juist goed dat je nu al wat aan je lichaam wilt doen voordat het erger wordt
laat je ook niet vertellen dat opdrukken niet werkt, geloof mij, je kunt er een heeel eind mee komendoe ze langzaam en geconcentreert, zo maak je het jezelf flink zwaar
ook de andere tips over zware tassen optillen voor je armen zijn goed, maar aangezien je nog jong bent is het goed om veel herhalingen te maken, minstens 15
om af te vallen moet je misschien ook gaan hardlopen, buiten...
dit wil je misschien niet, bang dat mensen je uit gaan lachen ofzo.... geloof mij maar, dit zullen ze waarschijnlijk niet doen! zij zien een jongen die misschien iets te zwaar is maar er wel wat aan wil doen, en vinden dit waarschijnlijk juist goeden wanneer ze wel lachen.., niets van aantrekken! nu lachen ze nog, maar wanneer jij ze weer tegenkomt en je bent afgevallen, een beter figuur hebt en met meer zelfvertrouwen rondloopt, kijken ze tegen je op!
![]()
geloof mij, krachttraining is geweldig voor jezelf vertrouwen. doordat jij er beter uitziet durf je waarschijnlijk meer, je komt van je verlegenheid afneem dat maar van mij, was vroeger ook erg verlegen tot dat ik met krachttraining begon, ik begon er beter uit te zien, kreeg meer zelfvertrouwen, een betere uitstraling... en de meiden vinden het geweldig!
ik hoop dat je er wat mee gaat doen!
succes ermee![]()
''Bij mij gaat dat niet zo snel''
Geduld is een gewone zaak.