AndroidHealthClinic

hoe denk je dat je eruit zou zien zonders steroiden of uberhaupt BB...???

ovation

Competitive Bodybuilder
Waardering
2.433
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
7%
hoe denk jullie? ik denk dat ik het zelfde gewicht zou hebben 117 maar dan vet.... dat is niet best...

Ik zou echt geen idee hebben hoe ik er dan uit zou zien, dat is nooit in te schatten.

Een kilo of tien minder...

Weleens uitgeprobeerd, bijna 2 jaar naturel getraind en scheelde bijna 10 kilo droog wedstrijd gewicht.

meegerekend dat ik dan ook totaal niet op mijn voeding zou letten?
een vetpercentage van 17 percent bij 90 kg ofzo.

Een stuk beroerder dan nu.

Hmm ik denk een kg of 100 bij 15%.

cox.skinny.jpg

skinny denks

Ik ben naturel en altijd ook geweest, maar zonder bodybuilding zou ik een kilo of 15 lichter zijn geweest. (sinds ik begon 23 kilo aangekomen, maar ook wel iets hoger vet%)

Ik train ook naturel en heb op 2,5 jaar een 20kg gewonnen waar ik toch wel blij mee ben.

Had ik niet aan KT gedaan, tja is moeilijk in te schatten zoals eerder aangehaald.
Allesinds géén 90kg qua gewicht, dat weet ik wel zeker.

ongeveer hetzelfde, maar zal nu wel eens degelijk eraan beginnen (ik train natural)

superdun als eerst

iets magerder en minder gespierd

Voordat ik BB'de was ik 67kg
Toen ik natural was woog ik 97kg
Nu tussen de 107-111kg met AAS

Dus als ik nu stop met spuiten en trainen zou ik wel iets van 90kg overhouden met aanzienlijke hogervet% na een paar jaar

dat wil jij niet weten

daar denk ik gewoonweg niet aan,ik denk alleen eraan hoe ik er zou gaan uitzien na een kuur en na veel trainen

Ik was 65kg
natural 99
met aas 110kg eerste kuur, ik ben zeker van plan om meerdere kuren te nemen.

makkelijk, indien ik niet zou trainen, zou ik zoals men tweelingbroer zijn, veel te mager...

Ergens tussen de 60 en de 70KG denk ik.

Terug
Naar boven