XXL Nutrition

hoe denk je dat je eruit zou zien zonders steroiden of uberhaupt BB...???

re

Ik ben beginnen te trainen op men 18jaar , ben er nu bijna 25.

Toen ik begon te fitnessen had ik een gewicht van ongeveer 57kg , vandaag zit ik tussen de 87-88kg.

Vanaf het moment dat ik stop met trainen val ik terug af. Ik denk zonder BBen dat ik ergens rond de 65kg zou zitten.

Zo rond de 80 kg bij 15% vet, 1.84m

veel meer ecto en toch zo'n 20kg minder spiermassa

Dus als ik zo een beetje meelees, zijn de meesten onder jullie ecto's?

Want 57 of 65 kilogram vind ik extreem weining. Op welke leeftijd was dit dan en hoe groot waren julie (ahmet en Jamesss).

Ik zou rond de 97 kilogram zitten met een iets hoger BF percentage, misschien 15-16%.

Nu zit ik op 106kg op ongeveer 13-14% (aan het bulken), dus ik zou graag eindigen op 107kg op 12%

Begon met 54kg in 2004, nu weeg ik bijna 40kg zwaarder.

Denk dat ik rond de 60kg zou wegen? Moeilijk te zeggen..

ik zou een dikke hangbuik hebben en dikke tietjes

Een klein miezerig mannetje met een dikke pens van al het zuipen en junkfood....

ziekelijk mager, een beetje als 75 % van die BrEeZaH's die je zomers op de stranden ziet

Dus als ik zo een beetje meelees, zijn de meesten onder jullie ecto's?

Want 57 of 65 kilogram vind ik extreem weining. Op welke leeftijd was dit dan en hoe groot waren julie (ahmet en Jamesss).

Ik zou rond de 97 kilogram zitten met een iets hoger BF percentage, misschien 15-16%.

Nu zit ik op 106kg op ongeveer 13-14% (aan het bulken), dus ik zou graag eindigen op 107kg op 12%

Om die kilo's binnen te kunnen halen is natuurlijk niet makkelijk, dat is een levensstijl waar je voor kiest, dat gaat ook niet alleen met boterhammen met pindakaas. Daar moet je portemonnee voor open doen, ik heb bijna alle soorten supliments gehad, en 365 dagen in het jaar neem ik whey eiwitten in.
Dat heeft mij duizenden euro's gekost. nu neem ik ook aas bij en dit is echt het beste wat ik tot nu toe heb genomen.

Maar een ding ik vind me zelf nog niet (groot) genoeg.
Er zijn hier bij dbb mensen die veel groter zijn als mij en daar heb ik ook absoluut alle respect voor, want dit is geen makkelijke sport...

Als je iets wil bereiken moet je er ook wat voor over hebben.

• Topic Starter Topic Starter
ik was 93 kilo toen ik begon en niet eens heel vet ofzo maar moest wel wat gebeuren....nu weeg ik 117... heb heel lang rond de 100 gehangen werd maar niet zwaarder... maar sinds ik voor die wedstrijden ging vlogen de kilos eraan.... ben wel een tijdje gestopt geweest met trainen toen ging ik weer naar 105 maar nu weer 117...4 weken geleden was ik 112 dus gaat lekker....maar zonder trainen en aas....zou ik nu in een d*ck trom film kunnen spelen denk ik...want dan let je bijna niet op eten enzo.....

ik heb eigenlijk geen idee.

Misschien was ik wel weer gaan turnen. Of had ik al die tijd in het gitaarspelen gestopt en was ik nu een wereldster en zou ik lachen om al die uitslovers op een BB forum, terwijl ik door twee groupies werd verwend. :D

of...

naja, kan me eigenlijk ook niet bommen.

• Topic Starter Topic Starter
ja ben ook blij dat ik er mee ben begonnen maar toch leuk om terug te denken hoe je dan je tijd verspilt had...misschien had je wel op k1 gestaan en 4 ton per westrijd gekregen in plaats van een potje eiwit gheghegheghe....

op men 18 woog ik 58 kg ,5procent vet
ben 1m80 een ecto dus :)
nu weeg ik 78kg
hoop tegen de zomer 80 a 85 kg
als ik stop met bb vallen de killo' s er ook zo weer af
en zou ik rond de 67 ofzo zitten denk

op men 18 woog ik 58 kg ,5procent vet
ben 1m80 een ecto dus :)
nu weeg ik 78kg
hoop tegen de zomer 80 a 85 kg
als ik stop met bb vallen de killo' s er ook zo weer af
en zou ik rond de 67 ofzo zitten denk

5% :eek: als je dat kan bereiken op je 85kg zit je goed

Al een geluk dat je deze site hebt gevonden ;)

niet:(

Hoe ik er zou uitzien zonder BB is makkelijk, heb net 3 maand stilgelegen en er is 15 kilo af. Nu sinds een week hervat. Dit was mn langste en enige grote stop in 12 jaar trainen. Ben tot de conclusie gekomen dat ik nooit meer stop!

[Link niet meer beschikbaar]

Zonder AS zou ik er zo uitzien:D :D

Nu ben ik 40kilo lichter en 40% minder BF:rocknana:

zonder BB zou ik ongeveer 50kg wegen bij 171... zonder aas zou ik misschien 80kg wegen, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

ik denk dat ik zonder bb wel een andere sport had gedaan.
Ik begon op mijn 18e en woog 63kg bij 1.73
ik denk dat als ik geen sport zou doen nu tegen de 70 zou wegen, nu zit ik op 75-80. ik ben ook weleens een aantal maanden gestopt met trainen en val dan eigenlijk alleen de 1e maand iets af daarna nauwelijks wat.

Terug
Naar boven