XXL Nutrition

hoe deze stack wegwerken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberstefke

Novice
Waardering
0
Een friend van mij z'n dierenarts heeft toevallig nog het volgende in stock

6000mg test;
4000mg EQ;
60 x 10mg tabs dbol;
2250 mg tren

Het was origineel voor bestemd voor een 10 weekse super bulk voor zijn hond, maar die overleed vroegtijdig.

Nu wil hij het eventueel voor zichzelf gebruiken. Hij traint echter niet met gewichten, maar is nogal een fervente loper. Hij wil eigenlijk gewoon een beetje magere spiermassa winnen, vooral een hoeveelheid die hij makkelijk kan houden. Hij wil niet overdreven gaan groeien omdat als ie plots uit zijn buschauffeursuniform zou barsten, dat teveel vragen zou oproepen bij de baas en de collega's. In hoofdzaak wil hij eigenlijk een betere recuperatie van zijn looptochten.

Hij wil ook geen langere cyclus dan 6 weken omwille van bloedrukproblemen.

Hij heeft ook één en ander gelezen over 'short cycles' maar hij weet niet zo goed wat gij daarvan moet denken.

Welk advies zou ik hem best kunnen geven?

Een friend van mij z'n dierenarts heeft toevallig nog het volgende in stock

6000mg test;
4000mg EQ;
60 x 10mg tabs dianabol;
2250 mg trenbolone

Het was origineel voor bestemd voor een 10 weekse super bulk voor zijn hond, maar die overleed vroegtijdig.

Nu wil hij het eventueel voor zichzelf gebruiken. Hij traint echter niet met gewichten, maar is nogal een fervente loper. Hij wil eigenlijk gewoon een beetje magere spiermassa winnen, vooral een hoeveelheid die hij makkelijk kan houden. Hij wil niet overdreven gaan groeien omdat als ie plots uit zijn buschauffeursuniform zou barsten, dat teveel vragen zou oproepen bij de baas en de collega's. In hoofdzaak wil hij eigenlijk een betere recuperatie van zijn looptochten.

Hij wil ook geen langere cyclus dan 6 weken omwille van bloedrukproblemen.

Hij heeft ook één en ander gelezen over 'short cycles' maar hij weet niet zo goed wat gij daarvan moet denken.

Welk advies zou ik hem best kunnen geven?

Die hond is zeker overleden aan een aas-overdosis?

Stoppen ze echt zoveel in een hond??

on-topic, ik zie niet in dat deze middelen hem gaan helpen.
Uberhaupt geen aas zoals hij dus traint.

En een hele goeie riem kopen

Mods, slotje graag.
Ome Testo maakt er weer een zooitje van hier!! :mad:

Is dit een grap :s

Ik denk dat hij genoeg heeft aan een winstrol only kuur.

wel een beetje raar verhaal van TS

Kuur voor zijn hond... dierenbeul .... wordt steeds gekker hier...

Hahaha wat een kuur voor een hond :roflol:

Fijne dierenartsen hebben jullie:eek!:
Lijkt me stug dat er Dianabol in z,n assortiment zit.
EQ en Tren ok maar D-boll geloof ik niet zo

Zouden mensen dat echt doen?? Voor illegale vechthonden kan ik me voorstellen dat ze dat doen. Wel erg sneu maar kan het me voorstellen Maar gewoon voor je huisdier is dat toch ronduit zielig en nutteloos

Sick joke

Valt niet serieus te nemen

wat kunnen jullie aanraden voor mijn cavia? Hij heeft wat over gewicht en ik ben op zoek na een cutkuurtje :rolleyes:

Dit is geen gein nee. Ik heb een amerikaanse stafford en ik hoorde van de kennel dat er veel stafford kennels hun honden anabolen geven. Bij hun niet natuurlijk maar hij vertelde mij wel als ik aas nodig had ik ze bij hem kon krijgen??????? Maar voor honden vindt ik echt heel ziek. Wij kiezen er zelf voor maar een hond... Dianabol in pil vorm lijkt me erg onwaarschijnlijk maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

Alles in 1 keer injecteren, succes gegarandeerd. Valt onder de noemer ultra korte kuurtjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven