XXL Nutrition

hoe deze stack wegwerken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik stel voor om een 100ml spuit te nemen en vervolgens alles in 1 keer er in ta jassen bij de betreffende dierenarts

re:

Alles in 1 keer injecteren, succes gegarandeerd. Valt onder de noemer ultra korte kuurtjes.

:D :D :D

Maar even om terug te komen op zijn vraag....

Ik zit met hetzelfde :
Een tante van een vriend van mij, daar de overbuurman van die vroeger nog met prins bernhard heb gegolfd, heeft een psygoloog waarvan de vroegere schooleraar een kuurtje heb liggen...

Deze wilde het eerst gebruiken voor zijn lintworm maar hij besluit het toch maar te verkopen omdat hij zijn lintworm vroegtijdig heb uitgekakt...

Dus nu wil die tante het weer doorverkopen aan een halfzus van haar over-overgrootmoeder die vroeger nog bij koningen wilhelmina op de breiclub zat.....

Bla bla bla bla......

"Hij wil ook geen langere cyclus dan 6 weken omwille van bloedrukproblemen"

een hartloper met reeds bloeddruk problemen ook nog aas geven?? dat lijkt me vragen om problemen. die krijgt een hartspier zo dik als uhm, nouja veel te dik iig

Zouden mensen dat echt doen?? Voor illegale vechthonden kan ik me voorstellen dat ze dat doen. Wel erg sneu maar kan het me voorstellen Maar gewoon voor je huisdier is dat toch ronduit zielig en nutteloos

ja gebeurd echt ja. zelfs als honden niet gebruikt worden om te vechten, doen ze het nog voor de gein"onder het mom van "kijk mijn hond, huge he :D" (serieus, ken een gozer die het gedaan heeft, volgens eigen zeggen.. geloof dat ie EQ gebruikt heeft)

Wist wel langer da het gedaan werd, meestal bij pitbulls maar wat ze gebruiken??? Geen idee en ook de dosissen niet.
Kben een dierenliefhebber en zou zoeits nooit doen bij dieren,das gwn zielig :)

Mijn valkparkiet Pantani zit aan de EPO, misschien zijn kuurtje ruilen met dit kuurtje. Een duursporter heeft toch weinig aan al die AAS, die kan beter wat EPO injecteren.

Nieuwe Sectie op DBB mss :p "Anabolen voor dieren" :tomato:

Wist wel langer da het gedaan werd, meestal bij pitbulls maar wat ze gebruiken??? Geen idee en ook de dosissen niet.
Kben een dierenliefhebber en zou zoeits nooit doen bij dieren,das gwn zielig :)

"DRIVE" is een veel gebruikt middel bij staffords/pit bull's... maar je kan ze dan beter met de riek voederen in het vervolg :rolleyes:

En toen was de pret uit..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven