Fitness Seller

hoe download je nzb'tjes

ylona254

Novice
Waardering
0
weet iemand een site waarmee ik ook nzt'tjes van fdd3 kan downloden
of neuwsleecer gratis kan downloaden zonder proef piriode
alvast bedankt

wel eens van binsearch gehoord?

• Topic Starter Topic Starter
bij binsearch kun je ze alleen zoeken en een nzb'tje van maken bij newsleecher kun je ze gewoon downloaden

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Grabit. Kost niks en werkt prima!

Volgens mij heb je weinig kaas gegeten van het hele nieuwsgroep gebeuren!
FTD is een forum waar uploads op worden aangemeld via het programma FTDv3 kun je de bestanden opzoeken welke geupload zijn en deze worden op categorie geïndexeerd.
Naast FTD ( het forum ) heb je forgive them all ( FTA ) en forget the rest ( FTR ) hierop worden de films en bestanden aangemeld.
Via Yabse.com Binsearch -- Usenet search engine etc,etc kun je op bestands/posternaam zoeken en zo een nzb maken.
Ook kun je het zoekprogramma koala koppelen aan ftd door middel van 1 muisklik kun je automatisch een nzb maken van een bepaald bestand.
Als ik jou was zou ik eerst via een newsleecher met trialperiod een gekraakte versie van newsleecher downloaden.
Dan de trial versie uninstallen en de gekraakte versie installen, maar beter lijkt mij dat je Alle uitleg over downloaden uit binaries nieuwsgroepen! | Binaries4all Usenet handleidingen even nakijkt want je haalt verschillende dingen door elkaar.

p.s via newsleecher bestanden binnenhalen duurt veel te lang want je moet van elke binarie de groep refreshen en met soms 80.000 header ben je zo een uur verder voordat je in een paar a.b's kunt downloaden!
FTDv3 gebruiken en koala en de supersearch in newsleecher werkt veelal maar even met een gekraakte versie ;)

Terug
Naar boven