Fitness Seller

hoe grafische kaart installeren

gewoon in je kast doen en dan drivers installeren(met het cdtje dat je er bij krijgt):D

Schroef je kast los. Pak de handleiding erbij en kijk in welke gleuf hij moet. Wit = PCI bruin = AGP (afhankelijk van je kaart, maar jij hebt denk ik een AGP) Hij moet dus in die gleuf even kijken of hij wel past voor je hem erin drukt...

Vast schroeven en weer aandoen. Drivers installeren en ready om games te spelen ;)

Nieuwste driver op dit moment: Link
ff naar beneden scrollen en op "I Agree" klikken

Eerst de drivers van je huidige kaart deinstalleren, pc uit en de kaarten verwisselen.
Als je xp gebruikt zal deze de kaart juist herkennen daarna kun je de Ati drivers installeren.

• Topic Starter Topic Starter
ok ik gebruik XP, heb een AMD ATHLON 3000+ met 512MBRAM.
Kaart geinstalleerd maar PC loopt vast met spelletjes als CALL OF DUTY I alhoewel PC voldoet aan opgelegde eisen voor het spel te spelen.

De laatste DirectX downloaden, en de drivers van de kaart updaten. (en de video settings in het spel niet té hoog zetten)

Waar vind ik zo'n directX aub. Zal al op zoek gaan maar als ik het niet vind is het wel handig als jullie helpen

Komop hey, een klein beetje moeite doen mag wel.

www.google.nl "download directx" Pak de laatste versie (9.0c)

Directx gedownload, als ik deze uitpak wrdt er gevraagd waar ik deze moet zetten. Heb dus geen enkel idee waar ik die moet plaatsen. Ik heb Doom 3 geinstalleerd en juist na intro brak deze af met melding virtueel geheugen te weinig. Dit heb ik aangepast door dat door windows zelf te laten beheren. Daarna weer hetzelfde, afbreken zonder verdere melding kom terug op bureaublad terecht.

DirectX gewoon installeren in de default directory (de map die hij dus zelf maakt tijdens de instal) gewoon overal braaf op "ja, accepteer en ok" klikken.

Trouwens, spellen als Doom III zou ik niet aan beginnen met maar 512 MB geheugen, prik daar eerst nog maar een gig bij.

ok heb ik gemerkt dat geheugen blijkbaar niet genoeg is maar call of duty I lukt ook niet, terwijl bij mijn schoonbroer alles wel werkt met maar 512

Ok spellen werken nog altijd niet. Heb met de winkel gebeld waar grafische kaart van komt en normaal zou ik die spelletjes moeten kunnen spelen zonder problemen, waarschijnlijk een configuratiefoutje ergens. Ga nog 2 dagen verder zoeken en dan geef ik het op dan is het een probleem voor de winkel. De winkel zou mijn pc dan configureren voor 30 euro.

Heb je de software van de eerdere grafische kaart, die er nu niet meer in zit, wel eerst verwijderd?

ja tuurlijk

Dit is toch bij aparaatbeheer te verwijderen of staat dat nog ergens anders

OK bedankt met drivecleaner toch nog vier bestandjes weggehaald maar jammer genoeg is mijn probleem nog niet opgelost. Game loopt nog altijd vast.

Is het een origineel spel? Of een illegale versie?

Terug
Naar boven