AndroidHealthClinic

Hoe heet dit?

Daryl

Advanced Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Ik zoek van die enkel- en polsbanden waar gewicht in zit die je om je enkel en pols kan dragen. Dit zou moeten betekenen dat er meer kcal's verbrand zouden worden tijdens cardio. Wat ik ook heb gezien is hetzelfde van dit soort maar dan als rugzak. Hiervan weet ik wel niet of dit wel goed voor de rug is.

Weet iemand hoe deze dingen heten? En werken ze echt?

Vriendelijk bedankt!

Zal vast wel een beetje werken.....
Lijkt me makkelijker om je cardio apparaat wat zwaarder te zetten en anders neem je toch een paar dumbbells in je handen tijdens het hardlopen.

• Topic Starter Topic Starter
Dat bedoelde ik Thecreater, heb slechte ervaring met dumbbells in de handen. Had er één laten vallen toen ik wat sneller liep omdat ik steeds grip erop moest hebben. Wil geen ongelukken hebben ofzo daarom dat ik dit in de plaats zoek. Dumbbells tijdens het lopen is niets voor mij :(.

Volgens mij heten het gewoon enkel- en polsgewichten. Ze zijn te koop bij iedere fitness winkel.

Ongetwijfeld zal je er extra Kcal's mee verbranden omdat je meer gewicht meesleept. Ze worden meestal gebruikt bij aerobics etc. om spiertjes erbij te trainen.

IK zou gewoon de intesiviteit van mijn cardio verhogen en de gewichten laten wachten tot de echte KT.

• Topic Starter Topic Starter
Oké bedankt voor je info.

onzin heet dat

Ik denk dat dit wel eens heel slecht kan zijn voor je gewrichten. Voor je dit doet zou ik er toch wat over opzoeken.

gewicht manchetten is de term die je zoekt geloof ik

Idd, ik ga akkoord met captain awesome. Als je loopt krijgen je gewrichten al ongelooflijke schokken te verduren. Ik zou me eerst eens informeren omtrent extra gewicht bij het lopen :)

Die polsbanden met extra gewicht, kan je zelfs bij perry sport halen.
Ze wegen maar 1kg per stuk, denk dus niet dat het de moeite waard is.

1 Niet de moeite waar (persoonlijk)
2 Niet schadelijk (zeker niet 1Kg) en dan vedoel ik met betrekking tot kraakbeen in het gewricht. Er is voor allebei iets te zeggen, maar het staat niet vast dat je door extra gewicht je kraakbeen verslechterd.

Terug
Naar boven