- Lid geworden
- 8 feb 2003
- Berichten
- 3.963
- Waardering
- 5
Hij trekt razendsnel op, ook bij koude motor.
Hij rijdt harder in alle versnellingen, vooral in de achteruit.
Hij heeft een veel kortere remweg dan vereist.
De draaicirkel is verrassend klein, en de banden hebben een hoge trottoirrandbestendigheid.
Accu, water, olie en bandenspanning hoef je nooit te controleren
De vloer van de wagen is bij uitstek geschikt als asbak.
Het zicht door de ruiten blijft uitstekend, ook al zit er aanslag aan de binnenzijde en vuil aan de buitenkant en zijn de ruitenwissers versleten.
Dankzij de verstevigde carrosserie kunnen de zwaarste bouwmaterialen vervoerd worden zoals: grind en betontegels.
De versnellingsbak laat toe, dat je de auto in zijn achteruit schakelt terwijl de wagen nog vooruit loopt (dit levert aanzienlijke tijdsbesparingen op).
Als het olielampje brandt, kan er nog minstens honderd kilometer
mee gereden worden.
Ook grote en zeer zeker kleine beurten kunnen makkelijk een keer
overgeslagen worden.
Dankzij de speciale vochtregulerende en absorberende materialen
in het interieur, kunnen de ramen en/of het dak tijdens regenbuien
gewoon open gelaten worden
Ongewone of enigszins alarmerende geluiden van de motor, kunnen
gemakkelijk verholpen worden middels de volumeknop van de radio.
Voorzorgsmaatregelen tegen diefstal zijn overbodig. Het is zelfs
mogelijk om de wagen ergens te parkeren, met niet afgesloten
deuren of ramen, en de sleutels in het contactslot.
Nadeel: hij zuipt benzine (soms zou je denken dat er twee motoren onder de motorkap zijn gemonteerd).
Hij rijdt harder in alle versnellingen, vooral in de achteruit.
Hij heeft een veel kortere remweg dan vereist.
De draaicirkel is verrassend klein, en de banden hebben een hoge trottoirrandbestendigheid.
Accu, water, olie en bandenspanning hoef je nooit te controleren
De vloer van de wagen is bij uitstek geschikt als asbak.
Het zicht door de ruiten blijft uitstekend, ook al zit er aanslag aan de binnenzijde en vuil aan de buitenkant en zijn de ruitenwissers versleten.
Dankzij de verstevigde carrosserie kunnen de zwaarste bouwmaterialen vervoerd worden zoals: grind en betontegels.
De versnellingsbak laat toe, dat je de auto in zijn achteruit schakelt terwijl de wagen nog vooruit loopt (dit levert aanzienlijke tijdsbesparingen op).
Als het olielampje brandt, kan er nog minstens honderd kilometer
mee gereden worden.
Ook grote en zeer zeker kleine beurten kunnen makkelijk een keer
overgeslagen worden.
Dankzij de speciale vochtregulerende en absorberende materialen
in het interieur, kunnen de ramen en/of het dak tijdens regenbuien
gewoon open gelaten worden
Ongewone of enigszins alarmerende geluiden van de motor, kunnen
gemakkelijk verholpen worden middels de volumeknop van de radio.
Voorzorgsmaatregelen tegen diefstal zijn overbodig. Het is zelfs
mogelijk om de wagen ergens te parkeren, met niet afgesloten
deuren of ramen, en de sleutels in het contactslot.
Nadeel: hij zuipt benzine (soms zou je denken dat er twee motoren onder de motorkap zijn gemonteerd).