XXL Nutrition

Hoe in 5 uur van bierton naar bodybuilder?

Tja had hem al gezien op de Dumpert
Vraag me nog af of dit filmpje niet is bewerkt

Zag hem op dumpert. Vrij bizar:D

Zen abs zijn bewerkt, dat zei hij zelf, voor de rest zou het allemaal mogelijk moeten zijn.

jaja en toch is het zo

Grappig gemaakt. Had met photoshop alleen ook gekunt. Had hem een hele dag en een zere buik gescheeld denk ik, but where's the fun in that :D

• Topic Starter Topic Starter
Grappig gemaakt. Had met photoshop alleen ook gekunt. Had hem een hele dag en een zere buik gescheeld denk ik, but where's the fun in that :D
Hoeft niet meteen buikpijn te geven. Mijn buik staat ook af en toe opgezwollen en dan zie ik er ook zo uit maar zonder pijn.

Je kunt nog wel veel extremer verschil bereiken en die PAM spray vind ik maar smerig effect geven eerlijk gezegd...
Maar zeker true dat meestal dit soort pre en after pics op dezelfde dag geschoten zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt nog wel veel extremer verschil bereiken en die PAM spray vind ik maar smerig effect geven eerlijk gezegd...
Maar zeker true dat meestal dit soort pre en after pics op dezelfde dag geschoten zijn!
Die olie look vind ik ook maar niets :p

Ook nice hoe die dat uitlegt haha, wel grappig als je bijv net contest heb gehad om daarna te proberen xd

Daarom drink ik ook geen cola meer, buik gaat er altijd goed bol van staan.

Haha, leuke vid!

Furious Pete altijd goed!

vond het wel grappig om te zien ja. Had hem ook al gezien op dumpert.

Terug
Naar boven