MuscleMeat

Hoe is te verklaren dat PSY zo populair is?

Sommige dingen zijn gewoonweg niet te verklaren. IK zie er de humor niet van in en ik vind dat het nergens naar klinkt. Muzikaal ook erg zwak.

Land voor gestoorden.. Grote internetdichtheid in het land.. Lucky bastard!

Hoeveel cash zal hij gemaakt hebben via yt met gangnam style?

Die gangnamstyle vond ik nog wel humor (in het begin). Dat nieuwe nummer vind ik niet echt catchy. Vermoed dan ook dat dit het laatste is wat we van deze gast gaan horen in europa.

Hmm. Dat komt omdat wij te maken hebben met kinderen en baby boomers. De baby boomers denken, jong te zijn om van psy te houden. En kinderen vinden die shizzle leuk.

ik versta helemaal niks van die vreemde tjienees.

Die gangnamstyle vond ik nog wel humor (in het begin). Dat nieuwe nummer vind ik niet echt catchy. Vermoed dan ook dat dit het laatste is wat we van deze gast gaan horen in europa.

Standaard na een grote hit van een artiest. Dan proberen ze het nog een keer. Wordt een duidelijk minder grote hit en de artiest staat vervolgens bekend als een one-hit-wonder.

Illuminati

Karma?

Combi van aziatische humor met westerse muziek, pleur daar een eigenwijze jingle bij en je hebt een hit, slim gedaan, maar net zoals elke hype zal het net zo snel afgelopen zijn als dat zij is verschenen.

Is gewoon een hype. Ik vond gangnam style wel een grappig nummer en die clip ook. Iig de eerste 10/20 keer. Die 80 keer daarna was minder.

2e nummer is gewoon geen k*t aan en hij zal ook nooit meer zo'n hit maken.

clear case of trying to hard...

sheeple, sommige mensen hebben gewoon geen smaak of slikken gewoon wat ze voorgeschoteld krijgen. wie zelf op zoek gaat vindt veel beter. niet iedereen wil moeite doen voor een beetje kwaliteit, is eigenlijk met alles zo, bijv. geen bb, dan blijf je maar een lelijk lijf hebben, enz...

Hoeveel cash zal hij gemaakt hebben via yt met gangnam style?

Zie net dat ik met 22.000 clicks afgelopen tijd ongeveer 19 euro heb met adsense. Weet niet hoe dat gaat bij zulke views, maar dat zou al over een miljoen gaan schat ik.

Ik kan zijn nieuw liedje beter verdragen dan die gangmanshizzle

Terug
Naar boven