AndroidHealthClinic

hoe kan dit !!

valentinon18

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
90kg
Vetpercentage
26%
hallo allen maal ik ben weer een tijd aan het trainen
:rolleyes:
en begin me steeds beter te voelen van 106 kilo naar 86 het is nog niet genoeg maar het is een begin ik doe in 12 min 3 km met me benen push ik 120 kilo maar ik kan geen pull up niet eentje :eek: ik schaam me dood wat nu ik gebruik geen shake's en ook geen pillen helen maal niks

hallo allen maal ik ben weer een tijd aan het trainen
:rolleyes:
en begin me steeds beter te voelen van 106 kilo naar 86 het is nog niet genoeg maar het is een begin ik doe in 12 min 3 km met me benen push ik 120 kilo maar ik kan geen pull up niet eentje :eek: ik schaam me dood wat nu ik gebruik geen shake's en ook geen pillen helen maal niks

Niet schamen,ga vele setjes doen al was het maar 1 rep en desnoods een spotter voor je voeten vast te houden:rolleyes:

Train je rug met Lat Pulldowns of Assisted Pull/Chin-ups (train je rug sowieso). Je kan ook proberen alleen de excentrische beweging van de Pull/Chin-up uit te voeren. Beginnen met een smalle en gesupineerde grip (dus geen Pull-up maar een Chin-up) is het makkelijkste als je net begint met bodyweight.

Succes!

Gewoon beginnen met rug op andere manieren trainen. Vanaf het moment dat je er een of twee kan, gaat het heel snel (en dan dus ook blijven doen!)

Is er geen manier om assisted pullups te doen (kan altijd met trainingspartner maar voortgang kun je beter meten wanneer steeds het counterweight verlaagd)?

Hebben ze geen chin machine in je gym? Dan kun je het bankje gebruiken. Daarmee beginnen en dan werken naar chin zonder bankje.

Terug
Naar boven