MuscleMeat

hoe komt dit

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
Ik zit nu in week 9 van mij kuur en ik heb heel vaak dat mijn armen en vingers enzo in slaap vallen zonder dat ze bekneld zijn geweest. Is hier een verklaring voor en/of moet ik me zorgen maken?

verklaring ervoor is volgens mij verdikt bloed en je moet je er geen zorgen over maken!

Volgens mij is dat omdat je spieren in je onderarmen zo snel zijn gegroeid dat ze nu de bloed toevoer naar je handen een beetje afknellen.

• Topic Starter Topic Starter
dat laatste zou zeker mogelijk kunnen zijn want mijn onderarmen zijn enorm gegroeit.

Is er iets tegen verdikt bloed? Werkt dat paracetamolletje iedere dag echt?

Dit is ook een bijwerking van GH
bij een hoge testosteron gehalte in je bloed verhoogt je hypofose de afgifte van STH(gh)

HUH bloed dikker?(bocca)
word dunner hoor maat

ey khad het ook laatst bij mn kuur..komt extra druk te staan op je zenuwen...kweenuie pcies wrom...maar klas zoiets...ltr

Ik neem van week 6 of 7 iedere dag een aspirine (junior)...

Dit voor het bloedverdunnende effect...

oFFensive hoe komt dan dat vele onder ons tijdens het kuren aspirine nemen omwille van het bloedverdunnend effect? bloed word niet dunner door kuren maar wel dikker

Ik denk dat het antwoord carpaal tunnel syndroom is. En dit is een aandoening van beknelde zenuwbanen, vaak in de pols en hand door bijvoorbeeld vochtophoping die op deze zenuwen drukken.
Er ontstaat dan een slapend gevoel in de vingers.
Wanneer het vocht verdwijnt, zullen de klachten verdwijnen.

2hard2die zei:
Ik denk dat het antwoord carpaal tunnel syndroom is. En dit is een aandoening van beknelde zenuwbanen, vaak in de pols en hand door bijvoorbeeld vochtophoping die op deze zenuwen drukken.
Er ontstaat dan een slapend gevoel in de vingers.
Wanneer het vocht verdwijnt, zullen de klachten verdwijnen.

Tra lala :thumbs: ;)

Ik heb er ook last van zonder dat ik kuur, ik denk eerder dat het komt door het verkeer trainen van je nek, want er kneld dan ergens in je nek een zenuw af.

Ik heb er ook vaak last van, het is een rotgevoel, maar ik zou mij zeker geen zorgen maken. Ik heb het meestal als ik s' morgens wakker word.

verkeerd trainen van je nek en dan slaap gevoel in je handen? geloof je het zelf?

2hard2die: hebbut opgezocht en je hebt gelijk.

always glad to help...

kickboxtony zei:
verkeerd trainen van je nek en dan slaap gevoel in je handen? geloof je het zelf?

2hard2die: hebbut opgezocht en je hebt gelijk.
Let maar op mijn woorden, ik spreek je na een maand of twee weer helemaal clean bent en je vocht kwijt bent.

ps: Welke vingers hebben een slaapgevoel?

wat 2hard2die vertelt is het meest voorkomende.

ik train mijn nek al 4 jaar hetzelfde dus zou wel raar zijn als nu ineens daar iets niet goed is want ik heb nooit erges iets last van gehad en nu bennik voor het eerste met een kuur bezig en ik heb er gelijk last van dus het lijkt mij wel overduidelijk.

Terug
Naar boven