XXL Nutrition

Hoe krijg ik deze vormen van spieren?

Anoniem_1980_3

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Hey,

Fitnessen doe ik nu al een jaar maar wat mij nog steeds niet duidelijk is gaat over het soort 'V' vorm bij de heupen, Ik wil graag dat deze goed zichtbaar worden maar geen idee hoe ik deze vorm krijg is dat alleen met onderbuikspieren of met zij buikspieren?

hoe kan ik deze vorm trainen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En kan er iemand oefeningen aan me geven?

Beetje droog zijn, beetje buik trainen lijkt me.

een stok op je schouders leggen en beet houden en dan zittend, een kwartier draaien met je boven lichaam.. eerst linksom draaien dus proberen achterom te kijken en dan ook rechtsom draaien; een redelijk tempo en kwartier perdag

hhaha liposuctie
licht helemaal aan je bouw hoe je dat moet krijgen.

niemand kan je helpen zo op deze manier ;)

gezien je stats in ander topic:
Hallo,

Ik ben 17 jaar
72 kg
1,86m lang

Dan zal het er pas mooi uitzien wanneer je richting 80kg gaat met een vetpercentage van ruwweg 10% om die lijnen goed te zien.

Word ook wel de "adonis belt" genoemd.
Gewoon wat buikwerk doen, met extra gewicht en ook wat zijwaarts buikwerk voor de obliques en wellicht wat leg raises voor meer de onderkant van de buik aan te pakken.
Voor de rest is het name dus een kwestie van goed laag in bodyfat% zitten, EN voldoende spiermassa hebben (anders ziet het er nog niet uit)

• Topic Starter Topic Starter
Ahaa ik lees het, dankje 3XL.

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

gezien je stats in ander topic:

Dan zal het er pas mooi uitzien wanneer je richting 80kg gaat met een vetpercentage van ruwweg 10% om die lijnen goed te zien.

Word ook wel de "adonis belt" genoemd.
Gewoon wat buikwerk doen, met extra gewicht en ook wat zijwaarts buikwerk voor de obliques en wellicht wat leg raises voor meer de onderkant van de buik aan te pakken.
Voor de rest is het name dus een kwestie van goed laag in bodyfat% zitten, EN voldoende spiermassa hebben (anders ziet het er nog niet uit)

Ik ga ook werken voor de 80, zit nu op 75kg dus gaat goede kant op. Bedankt voor de info

maak daar maar 85 10%van hoor

Hanging leg raises werken goed bij mij

Zowiezo wel een mooi fysiek om als streef-fysiek te hebben (erg persoonlijk natuurlijk)

Als je nou 1.75 bent, 27 jaar, hoeveel kg zou je dan ongeveer moeten hebben? Ervan uitgaande dat die 10% BF wel hetzelfde blijft

Zowiezo wel een mooi fysiek om als streef-fysiek te hebben (erg persoonlijk natuurlijk)

Als je nou 1.75 bent, 27 jaar, hoeveel kg zou je dan ongeveer moeten hebben? Ervan uitgaande dat die 10% BF wel hetzelfde blijft
Staat 2 reacties boven je :o

Adonis belt, geweldige spier.
Als je in een meisje dr broek wilt komen, zorg dat je mooi droog staat, schrijf haar naam net boven deze lijn met een hartje en haar broek valt gelijk naar beneden.

@melonz hahahaha maar ik heb 12%vet ofzo en bij mij is die toch zichtbaar vooral als ik me buik ff flink train

Hey,

Fitnessen doe ik nu al een jaar maar wat mij nog steeds niet duidelijk is gaat over het soort 'V' vorm bij de heupen, Ik wil graag dat deze goed zichtbaar worden maar geen idee hoe ik deze vorm krijg is dat alleen met onderbuikspieren of met zij buikspieren?

hoe kan ik deze vorm trainen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En kan er iemand oefeningen aan me geven?

Photoshop :D

@melonz hahahaha maar ik heb 12%vet ofzo en bij mij is die toch zichtbaar vooral als ik me buik ff flink train

Sommige zien 12% al als droog, sta zelf nu ook op 10%, maar wil volgende zomer toch een stuk droger staan dan dat.

Ik heb er altijd flink last van bij het squaten in het begin, na een tijdje gaat het over.

Terug
Naar boven