MuscleMeat

Hoe krijg ik het perfecte lichaam?

jens123

Novice
Waardering
0
Ik ben nu al 3 maand ana het fitnessen 3-4 keer per week...
De bedoeling is om er toch kwa lichaam zo perfect mogelijk uit te zien
Maar buiten dat ik meer gewichten kan nemen, merk ik van uiterlijk bijna niets vorderingen.. hier is een kort verhaaltje over mezelf..

Een twee-tal jaar terug ben ik beginnen sporten, daarvoor zat ik altijd achter mijn computer, dus geen spierontwikkeling en conditie.
Ik heb ervoor gezorgt 20 kilo kwijt te spelen door (Te weinig eten) maaltijden over te slagen zelfs.. en elke avond te gaan lopen ( nog geen spierontwikkeling dus..

Ik weeg nu 72 Kg. Ik heb nog steeds een dikke buik terwijl ik toch een normaal gewicht heb voor iemand van 18.. Is het nu vet of los vel? ik weet het niet.. een combinatie van de 2 denk ik... Ook lijkt mijn borstkas nog veel te ehm.. vrouwelijk. niet dat het extreem erg is, maar toch iets waar ik me voor schaam.

Nu ik na 3 maand fitness geen verbetering zie, raak ik zowat de moed kwijt... In de fitness doe ik (bijna) geen cardeo maar train ik alle spieren in men lichaam. Ik drink na de fitness wel een proteine shake.. Zou ik dat wel doen?

Hoe krijg ik dat ''perfect body'' of toch, op zen minst, een normaal lichaam? vooral mijn buik trekt op niks

Veel lopen,gezond eten,fietsen actief zijn koffie drinken :D Buikspier oefeningen minstends 3*per week sporten!

"The Perfect Body" kost jaren trainen... dat heb je niet 1 2 3 jens..

@nicolas :roflol:

trainen en niet zeiken en goed eten

merci! meen je dat van da koffie drinken? :p
groetjes

Uhm wel bij mij hielp dat vroeger de honger te stillen en zin in zoetigheid en caffeine jaagt je ook op dus word je actief= meer kcal verbruik. En inderdaad het duurt enkele jaren voor je het "perfecte lichaam hebt"

Gewoon door blijven trainen, niet iedereen ziet snel resultaat en je bent nu 3 maand bezig, dat is wel het moment waar de meeste mensen op stoppen, omdat ze geen resultaat zien;)

Stel duidelijke, haalbare doelen voor jezelf.
Zowel op korte als op lange termijn.
(wat wil je vandaag gaan doen? en volgende week? wat wil je binnen enkele maanden bereikt hebben? binnen enkele jaren? je uiteindelijke doel?)
Denk daar eens goed over na, en weet het ons te zeggen :D

Als je een doel voor ogen hebt, zal je het zeker volhouden ;)

ik zou eerst goed dit forum doorspitten en alle info in je opslaan. Zorg dat je weet wat de beste manier van trainen is, en zorg dat je goed en voldoende eet. Ik zou dus zowiezo een trainings schema opstellen, en eventueel een voedings schema.

haha die naam ook, jens123.
Hop 1,2,3 en ik ben gespierd.
De tiener sectie is echt geweldig. Iemand die ook nog hard wil trainen?

Ik ben nu al 3 maand ana het fitnessen 3-4 keer per week...
De bedoeling is om er toch kwa lichaam zo perfect mogelijk uit te zien
Maar buiten dat ik meer gewichten kan nemen, merk ik van uiterlijk bijna niets vorderingen.. hier is een kort verhaaltje over mezelf..

Een twee-tal jaar terug ben ik beginnen sporten, daarvoor zat ik altijd achter mijn computer, dus geen spierontwikkeling en conditie.
Ik heb ervoor gezorgt 20 kilo kwijt te spelen door (Te weinig eten) maaltijden over te slagen zelfs.. en elke avond te gaan lopen ( nog geen spierontwikkeling dus..

Ik weeg nu 72 Kg. Ik heb nog steeds een dikke buik terwijl ik toch een normaal gewicht heb voor iemand van 18.. Is het nu vet of los vel? ik weet het niet.. een combinatie van de 2 denk ik... Ook lijkt mijn borstkas nog veel te ehm.. vrouwelijk. niet dat het extreem erg is, maar toch iets waar ik me voor schaam.

Nu ik na 3 maand fitness geen verbetering zie, raak ik zowat de moed kwijt... In de fitness doe ik (bijna) geen cardeo maar train ik alle spieren in men lichaam. Ik drink na de fitness wel een proteine shake.. Zou ik dat wel doen?

Hoe krijg ik dat ''perfect body'' of toch, op zen minst, een normaal lichaam? vooral mijn buik trekt op niks

wat is je vetprecentage? en je lengte?
72 kilo is niet veel ik ben even oud als jou en ben 8 kilo zwaarder maar heb niet veel vet
dus gewicht aleen zegt niks
en wat eet je alemaal per dag ?hoe ziet je traing der uit
als je 3maanden sireus traint dan hoor je wel een kleine vooruitgang te merken

Terug
Naar boven