MuscleMeat

Hoe krijg ik mijn zandloperfiguur in optimale proporties.. zonder verdwaalde kamelenbulten..?

Danisha

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
109kg
Dag allemaal, weer even geleden en nog steeds bezig en het gaat goed! Eet zo goed als mogelijk volgens paleo en dat heeft zijn effecten.

Goed... Wat ik nu dus wil, ik wil mijn heupen en taille verbeteren.. Heb al zeg ik het zelf mooie ronde vormen, maar op de heupen zitten kleine vetzakjes.. Ook die zijn met afvallen vele malen minder geworden, maar hoe krijg ik deze zo goed mogelijk weg?

Laat ik het zo uitleggen. Als ik een kokerjurk draag is het vooraanzicht bijna goed (voor zover dat met overgewicht kan). Ik wil de ronde vormen echt letterlijk rond hebben, en geen vetophopingen op mijn heupen en mijn taille mag wat smaller. Ben al aan het squatten voor een rondere kont, maar dat moet nog vele malen meer aangezien ik een letterlijk hollandse kont heb en niet de mooie ronde billen die ik graag wil.

Ik kan toch niet ineens van 100 naar 65 kg, dus laten we het aanzicht van nu dan zo prettig mogelijk maken. Mijn schouders zijn overigens iets te breed naar mijn zin, maar goed.. Dat zijn ze graatmager ook, dus daar valt vrij weinig aan te doen. Heb een mooie borstpartij iets te groot voor mijn lichaam maar dat is van later zorg.. Als ik nu laat opereren zou dat zonde zijn en over een jaar weer moeten bij wijze van spreken.

Iemand tips voor mijn zadeltassen zodat ze datzo mooi noemen? Ik ken die leg raises op je zij wel, maar heeft tot op heden niet echt effect dat ik wil..

Verder afvallen en voor verklevingen van onderhuids weefsel (kuiltjes etc) is bindweefsel massage een goede optie.

Ik zou mij ook eerst gewoon focussen op afvallen.
Het hoeft inderdaad niet meteen naar 65kg, je bent ook nog wel lang en zulke borsten wegen ook wel wat :P

Niet te snel willen, dan heb je weer een overtollig vel probleem, maar dan trekken al die vervelende plekjes als je zadeltassen vanzelf wel weg.

Squaten en deadliften.

Als je echt de focus op je achterwerk wilt leggen, dan zijn er beteren oefeningen dan de squat:

[Link niet meer beschikbaar]

HIIT cardio, hip thrusts, squats, deadlifts en gewoon clean eten :)
Leg raises op je zij en elke oefeningen waarmee je zijkant buik pakt zou ik voorlopig achterwege laten.

twerken heeft bij mij goed geholpen

Terug
Naar boven